ماسک موهای طبیعی برای صاف کردن مو

تاریخ درج: 1398/06/09
همه افراد بخصوص مو فرفری ها دوست دارند که موهای صاف و سالمی داشته باشند. برای این کار به جای استفاده از وسایل حرارتی مانند اتو و سشوار می توانید از ماسک موهای طبیعی برای صاف کردن مو خود بهره ببرید. این ماسک ها به دلیل طبیعی بودن علاوه بر تغذیه مو، موهایی صاف و براق را برای شما به ارمغان می آورند.  
 
- ماسک جو دوسر و آلوئه ورا
آلوئه ورا یک گیاه مغذی بوده که رشد مو را تحریک و آسیب های مو را ترمیم می کند و جو دو سر نیز باعث رطوبت و تغذیه مو می شود. برای ساخت این ماسک مو کافی است ژل داخل برگ آلوئه ورا با دو قاشق غذا خوری پودر جو دوسر ترکیب کرده و موهای خود را با آن ماساژ دهید. 20 دقیقه صبر کرده و سپس با آب ولرم آبکشی نمایید.
 
- روغن زیتون و گل یاسمین
روغن زیتون در عین نرم کردن مو از ریزش آن نیز جلوگیری می کند. خاصیت ویژه گل یاسمین نیز در صاف کردن موهاست. برای صاف کردن موهای خود با این دو ماده باید 2 قاشق غذاخوری روغن زیتون را با 6 قطره روغن گل یاسمین و همچنین 2 قاشق غذاخوری ماسک مو ترکیب کرده و پس از شستشو با شامپو آن را به موهای بمالید. پس از 20 دقیقه نیز با آب ولرم آبکشی نمایید.
 
- آرد برنج و تخم مرغ
ترکیب آرد برنج و تخم مرغ یکی از ماسک موهای طبیعی برای صاف کردن مو می باشد. زیرا تخم مرغ به صورت طبیعی باعث رشد و تقویت موها شده و در ترکیب با آرد برنج نرم و صاف می شود. 
برای ساخت این ماسک مو باید 1 عدد سفیده تخم مرغ را با 3 قاشق غذاخوری آرد برنج مخلوط کرده و بمدت 1 ساعت آن را روی موهای خود بگذارید. پس از این مدت موها را با آب سرد و شامپو شستشو دهید.
 
- سرکه سیب و آب
سرکه سیب علاوه بر کنترل PH مو با شوره سر نیز مبارزه کرده و در انتها باعث صاف شدن مو نیز می گردد. برای بهره گیری از خواص این ماده و صاف کردن موهای خود با آن باید 2 قاشق غذاخوری سرکه سیب را در یک لیوان آب بریزید و پس از شستشو موها با شامپو، آن را روی موهای خود بریزید. پس از خروج از حمام نیز اجازه دهید بطور طبیعی خشک شود.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :