لیمو و زیبایی پوست

تاریخ درج: 1398/01/28
اگر از آن دسته افرادی هستید که برای زیبایی پوست خود راههای متفاوتی را امتحان کرده اید، به شما توصیه می کنیم از تاثیر لیمو و زیبایی پوست بوسیله آن غافل نشوید. آیا می دانستید علاوه بر صرف هزینه به پوست خود نیز لطمه می زنید؟ این در حالی است که با استفاده از مواد طبیعی می توانید به راحتی به نتیجه ایده آل دست یابید. بله! یکی از این روش ها این است که پوست خود را با لیمو زیبا کنید !

- از بین بردن آکنه
یکی از تاثیرات لیمو و زیبایی پوست از بین بردن جوش های سر سیاه و آکنه است. در این زمینه لیمو مانند یک معجزه عمل می کند ساختار پوسته بیرونی لیمو صاف است.همان طور که می دانید بر اساس تحقیقات انجام شده میوه و سبزیجاتی که شبیه ارگان های بدن هستند برای آن عضو بسیار مفید هستند. پوسته بیرونی لیمو نیز مشابه صاف بودن پوست صورت است.

- پاکسازی صورت
شما می توانید از لیمو را به عنوان تونر برای تمیز کردن و سفت کردن  پوست استفاده کنید. می توانید آبلیمو را به پنبه آغشته کنید و برای تمیز شدن پوست صورت آن را به آرامی به پوست خود بمالید.مخصوصا این روش برای افرادی که پوست چرب دارند بسیار مفید است.اگر می خواهید به نتیجه سریع دست یابید باید این کار را به طور مرتب تکرار کنید.همین طور می توانید پس از ماسک های خود از لیمو به عنوان تونر استفاده کنید.اگر می خواهید از شر جوش های ناگهانی رها شوید فقط کافی است مقداری پنبه را به لیمو آغشته کنید و بر روی جوش قرار دهید و اجازه دهید خشک شود.به این ترتیب از بزرگ شدن جوش جلوگیری خواهید کرد.

- از بین بردن لکه پوست
برای از بین رفتن لکه های پوست می توانید لیمو را با سرکه مخلوط کنید و بر روی لکه ها بمالید.لیمو و سرکه به دلیل داشتن اسید باعث کم رنگ شدن لکه های شما با مرور زمان می شود و شما می توانید پوستی صاف و بدون لکه داشته باشید.پس دست به کار شوید پوست خود را با لیمو زیبا کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :