لوازم آرایشی یخچالی کدامند ؟

تاریخ درج: 1398/05/05
شاید برای شما این عنوان عجیب باشد، اما بهتر است بدانید لوازم آرایشی یخچالی کدامند تا هم لوازم شما طول عمر بیشتری داشته  و هم سالم بمانند. اکثر خانم ها بدون علم به این موضوع لوازم آرایشی خود را در اتاق نگهداری می کنند اما برخی لوازم آرایشی را حتما باید در یخچال نگه دارید.
 
1. عطر و ادکلن
عطر و ادکلن ها از جمله لوازم آرایشی هستند که در گرما و نور بوی آنها تغییر می کند. بنابراین برای جلوگیری از این امر و تغییر بوی آنها بهتر است که در یخچال یا جای تاریک و خنک نگه داشته شوند.
 
2.کرم دور چشم
کرم دور چشم یکی دیگر از لوازم آرایشی یخچالی می باشد. نگهداری این کرم در یخچال باعث خنک شدن آن شده و در هنگام مصرف تورم رگ های خونی را کاهش داده و باعث طراوت دور چشم می شود.
 
3. خط چشم
برای داشتن خط چشمی صاف و بی نقص بهتر است آن را 10 دقیقه قبل از کشیدن در یخچال بگذارید. این ترفند ساده به شما کمک می کند تا به راحتی خط چشم کشیده و بر زیبایی خود بیافزایید.
 
4. رژلب 
از دیگر لوازم آرایشی یخچالی که با نگهداری در یخچال عمر آن بیشتر می شود می توان به رژلب اشاره کرد. زیرا گرما باعث تخریب شیمیایی و برهم ریختن فرم رژ خواهد شد. اما دقت کنید چند دقیقه قبل از مصرف آن را از یخچال خارج کنید تا در هنگام استفاده با مشکل مواجه نشوید.
 
5. ماسک صورت
بسیاری از ماسک ها برای کاهش تورم مویرگ های پوست و التهاب و قرمزی هستند. بنابراین  بهتر است در هنگام مصرف برای ایجاد شوک و افزایش خونرسانی در پوست در یخچال نگهداری شوند تا باعث شادابی و طراوت پوست شوند. 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :