لمینیت ناخن; روشی جدید و جایگزین کاشت

تاریخ درج: 1398/05/06
ناخن های بلند و زیبا یکی از معیار زیبایی برای خانم ها محسوب شده که حفظ ونگهداری از آن نیز برای آن ها از اهمیت زیادی برخوردار است. به همین دلیل یکی از روش هایی که به شما کمک می کند تا به این مهم دست یافته و در عین حال ناخن های طبیعی داشته باشید لمینیت ناخن می باشد. برای آشنایی با این روش با ما همراه باشید.
 
- لمینت ناخن چیست ؟
لمینت ناخن یک روش طبیعی بوده که به حفظ و استحکام ناخن کمک کرده و به دلیل سبک بودن کمترین آسیب را به صدف ناخن وارد می کند. همچنین اگر به دنبال روشی هستید که ضمن استحکام، ناخن های شما ظاهری طبیعی داشته باشد ما این روش را به شما پیشنهاد می کنیم.
 
- موارد مناسب این روش
این روش طبیعی برای چند دسته از افراد مناسب می باشد :
1. اگر جزو کسانی هستید که ناخن هایی شکننده با سطحی ناهموار دارید این روش بدون هیچ آسیبی برای شما مناسب می باشد.
2. اگر ضخامت کاشت ناخن را دوست ندارید و لاک ژل هم دروی ناخن های شما دوام چندانی ندارد، لمینیت جایگزین مناسبی می باشد.
3. برای استحکام بخشی مجدد به ناخن ها پس از ریموو و تا زمان برگشت به حالت اولیه می توانید از این روش استفاده کنید.
4. این روش همچنین به دلیل ظرافت و طبیعی بودن برای کسانی که شغل های حساس داشته و در عین حال می خواهند ناخن های بلند داشته باشند، یک روش جایگزین عالی می باشد.
 
- نحوه انجام لمینیت ناخن
در لمینت ناخن از یک لایه ژل مخصوص به جای تیپ، پودر و لیکویید استفاده می شود و  بدون سوهان کشی به ناخن ها  ظاهری مرتب می بخشد. مدت زمان انجام این روش نیز نسبت به کاشت بسیار کوتاه بوده و به دلیل عدم استفاده از پودر و لیکویید، باعث حساسیت نیز نخواهد شد. پس از انجام لمینیت  ناخن ها ظاهری ظریف، یکدست و زیبا با قوس طبیعی پیدا می کنند. همچنین شما می توانید از انواع لاک و ژل روی ناخن های خود استفاده کرده و برخلاف کاشت تنوع را در طول دوره روی ناخن های خود تجربه کنید.
 
- ترمیم
این روش نیز مانند کاشت ناخن  بعد از گذشت 3 الی 4 هفته نیاز به ترمیم داشته و باید برای ترمیم آن به آرایشگاه مراجعه کنید. اما زمان ترمیم برای این روش نسبت به کاشت کوتاه تر بوده و شما می توانید در کمترین زمان ممکن اینکار را انجام دهید. 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :