قوانین استفاده از برق لب

تاریخ درج: 1398/05/24
یکی از محصولات پرطرفدار آرایشی که به لب های شما جلوه می دهد برق لب می باشد. اما باید دقت کنید بین زدن رژلب با برق لب تفاوت هایی زیادی است بنابراین بهتر است قبل از استفاده با قوانین استفاده از برق لب آشنا باشید تا لبانی زیبا و اغواگر داشته باشید.
 
1.  ترکیب برق لب و رژلب
استفاده از برق لب های رنگی به همراه با رژ لب باعث می شود نه تنها رژلب شما را جلوه بیشتری پیدا کرده بلکه درخشندگی و براقی خاصی به لب هایتان می بخشد. پس ابتدا رژ لب موردعلاقه تان را بزنید و بعد با برق لب آن را درخشنده تر کنید.
 
2. استفاده از مرطوب کننده
اگر لب های شما خشک باشد، رژلب و برق لب زیبا نخواهند شد. بنابراین قبل از استفاده از رژلب از نرم و لطیف بودن لب های خود اطمینان حاصل کنید. استفاده از یک لایه نازک مرطوب کننده روی لب قبل از برق لب، راهی برای  فوق العاده به نظر رسیدن لب های تان می باشد.
 
3. نحوه زدن برق لب
رژلب را باید روی قوس لب از چپ به راست بکشید اما برای زدن برق لب باید یک نقطه درست در وسط لب تان ایجاد کنید، سپس برق لب را از این نقطه پخش کنید. با این عمل یک لایه صاف، براق و یکدست را به لبان خود هدیه خواهید داد.
 
4. استعمال یک لایه نازک !!!
استفاده بیش از حد از برق لب برای پر نشان دادن لب ها یکی از اشتباهات خانم ها در استعمال برق لب می باشد. برای اینکه با برق لب، لب هایی صاف، درخشان و طبیعی داشته باشید تنها یک لایه نازک کافی است. 
  
5. برق لب حجم دهنده
اگر لب های نازکی دارید و تمایلی به تزریق ژل ندارید ولی می خواهید لبانی برجسته داشته باشید می توانید از برق لب حجم دهنده استفاده کنید. فقط به خاطر داشته باشید: یک نقطه در میانه‌ی لب‌ها و سپس امتداد آن نقطه از طرفین. این کار راز داشتن لب هایی پرتر و براق تر است.
 
6. برق لب یا رژلب ؟؟؟
در انتها باید بدانید که آیا می خواهید لبانی براق داشته باشید یا خیر. اگر پاسخ شما به این سوال مثبت می باشد از برق لب استفاده کنید در غیر اینصورت تنها زدن یک رژلب متناسب با رنگ پوست و آرایش شما کافی است. 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :