قبل از اصلاح ابرو چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟؟؟

تاریخ درج: 1398/06/07
اگر جز افرادی هستید که هیچ گاه نمی توانید ابروهای تان را به مدل دلخواه خود اصلاح کنید بهتر است یا آن را به دست یک آرایشگر ماهر بسپارید و یا بدانیم قبل از اصلاح ابرو چه نکاتی را باید رعایت کنیم ؟ در واقع آشنایی با این نکات باعث خواهد تا به نتیجه دلخواه خود دست یابید.
 
1. قرینه بودن ابروها
یکی از نکات مهم قبل از اصلاح ابرو  قرینه سازی ابروهاست. این روش به شما کمک می کند تا ابروهای یکسان و زیبا داشته باشید. برای قرینه سازی می توانید از ابزرا مخصوص آن استفاده کنید اما اگر آن را ندارید مشکلی نیست می توانید از یک خط کش استفاده کنید.
 
2. گرم کردن ابرو
این روش قبل از آغاز اصلاح به شما کمک می کند تا ابروها و پوست شما نرم تر شده و درد کمتری را حس کنید، همچنین، کار اصلاح ابرو را آسان تر می کند.
 
3. شروع کار از میان ابرو
برداشتن ابرو را از قسمت میان دو ابرو آغاز نمایید تا رشته های عصبی صورت شما آمادگی بیشتری برای تحمل درد حاصل را داشته باشد زیرا پوست میان دو ابرو به نسبت بالای چشم ضخامت بیشتری دارد.
 
4. اصلاح یک روز قبل 
 یکی دیگر از نکاتی که باید قبل از اصلاح ابرو رعایت کنیم بخصوص اگر  به مهمانی یا عروسی دعوت شده اید این است که یک روز قبل از مراسم این عمل را انجام دهید تا سرخی و التهاب حاصل از اصلاح از بین برود.
 
5. عدم اصلاح روزانه
هرگز ابروهای خود را بطور مداوم و پشت سر هم اصلاح نکنید زیرا باعث آسیب تدریجی و تغییر ساختار مدل ابرو خواهد شد. این کار را به دو هفته یکبار موکول کنید.
 
6. اصلاح در جهت رویش ابرو
ابرو را در جهت رویش آن بردارید تا جهت ریشه ابرو تغییر نکند؛ اگر ابروهای نامرتبی دارید آنها را به سمت بالا و کناره ها بردارید تا ریشه ها به تدریج جهت مرتب در بیایند.
 
7. برس کشیدن
برای زیبا و مرتب شدن ابروها، آنها در جهت بالا و به سمت کناره ها با یک ریمل ابرو خشک شده برس بکشید. این کار علاوه بر زیبایی باعث رشد و تقویت ابروها خواهد شد. می توانید از کمی روغن کرچک نیز بهره ببرید.
  
8. کمپرس آب سرد پس از اصلاح
پس از اتمام اصلاح ، از کمپرس آب سرد استفاده کنید تا علاوه بر تسکین درد، التهاب بوجود آمده نیز فروکش کند. مالیدن کمی ژل ابرو با کمک برس برای حفظ خواب و جهت ابرو کار گشا خواهد بود .
 
9. توجه به مدل ابرو 
در آخر آنچه قبل از اصلاح ابرو بیش از همه چیز اهمیت دارد توجه به مدل اصلاح ابرو و میزان ضخامت و حذف دنباله ابرو، باید با توجه به میزان گردی صورت ، رنگ پوست و ترکیب اعضای چهره می باشد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :