فیس براش، مزایا و معایب

تاریخ درج: 1398/06/14
یکی از دستگاه های مدرن برای پاکسازی و شستشوی پوست صورت فیس براش می باشد که اثرات شگفت انگیزی بر روی پوست دارد. اما این دستگاه فیس براش، مزایا و معایب خاص خود را دارد که بهتر است قبل از خرید به طور کامل با آنها شوید. 
 
- فیس براش چیست ؟
فیس براش یک دستگاه برقی با براش گردان برای شستشو صورت می باشد که حرکت آن بر روی پوست باعث خروج چربی اضافی و آلودگی از روی پوست شده و منافذ آن را به صورت عمقی پاکسازی می کند. عملکرد این دستگاه به دو صورت باطری و شارژی بوده و در مقابل آب مقاوم می باشد. در هنگام استفاده از این دستگاه نیاز نیست فشار مضاعف برا آن وارد کنید زیرا با این کار نه تنها به سلامت و پاکسازی پوست کمک نکرده اید بلکه باعث تحریک و نازک شدن بافت پوست می شوید.
 
- مزایای فیس براش
یکی از فوق العاده ترین مزایای فیس براش افزایش گردش خون و پاکسازی عمیق پوست می باشد. شما به کمک این دستگاه می توانید چندین برابر موثرتر از شستشوی دستی عمل کرده و از بروز جوش و آکنه جلوگیری کنید. شستشوی هفتگی با فیس براش باعث لایه برداری سطحی از پوست شده و با جمع آوری سلول های مرده از روی پوست به جذب بهتر کرم ها نیز کمک می کند. همچنین این دستگاه با ماساژ ملایم و تحریک بافت پوست باعث کلاژن سازی پوست شده وبدین ترتیب مانع از پیری زودرس پوست می شود.
 
- معایب فیس براش
استفاده مداوم و روزانه از فیس براش باعث می شود تا چربی های مفید برای پوست از بین رفته وعلاوه بر بهم خوردن PH، خشکی  پوست را منجر می شود. بنابراین بیش از یک بار در روز از این دستگاه استفاده نکنید. همچنین به دلیل پاکسازی پوست از چربی و آلودگی باید حتما پس از استفاده از فیس براش از آبرسان یا مرطوب کننده استفاده کنید در غیر این صورت غدد چربی شروع به تولید چربی بیشتر خواهند کرد و شما نه تنها پوست شفافی نخواهید داشت بلکه پوست شما چرب تر و براق تر بنظر خواهد رسید.
 
- نکات مهم
- قبل از استفاده از فیس براش حتما صورت خود را از مواد آرایشی پاک کنید، در غیر اینصورت مواد آرایشی به بافت پوست نفوذ کرده و باعث ایجاد جوش و آکنه خواهد شد. 
 
- برای شستشوی بهتر صورت، از یک شوینده ملایم غیر صابونی استفاده کنید زیرا شوینده های صابونی و اسکراب ها باعث بروز خشکی و لایه برداری شدید پوست صورت خواهند شد.
 
- از آنجا که فیس براش باعث لایه برداری از پوست می شود بنابراین در استفاده از آن تعادل را رعایت کنید تا پوست دچار حساسیت و التهاب نشود.
 
- حتما پس از استفاده، براش ها جدا کرده و بشویید. سپس در یک محیط غیر مرطوب و در معرض هوای آزاد اجازه دهید تا خشک شوند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :