فیبروز ابرو; روشی نو و جدید

تاریخ درج: 1398/05/15
اگر ابروهای کم پشت یا نامنظمی دارید و به دنبال روشی برای زیبایی و قرینه سازی ابرو هستید، فیبروز ابرو; روشی نو و جدید می باشد که می تواند در این زمینه به شما کمک کند. این روش باعث می شود تا ابروانی زیبا و پرپشت را تجربه کرده و زیبایی چهره خود لذت ببرید.
 
- فیبروز ابرو چیست ؟
فیبروز ابرو بدون ایجاد قاب ابروهای شما را هاشور زده و یکی از روش های میکروبلیدینگ می باشد.  این روش نمایی کاملا طبیعی داشته و باعث می شود ابروهای شما پرپشت و پهن تر دیده شوند بدون اینکه قاب تتو را داشته باشند.
 
- نحوه انجام
این روش دارای یک قلم مخصوص میکلرو بلیدینگ بوده که بوسیله آن تارهای ظریف و مو مانندی در داخل ابروها کشیده می شوند و به اصطلاح هاشور زده می شود. اما به دلیل سطحی بودن، به راحتی پاک شده و ماندگاری کمتری دارد و باید هر 3 تا 4 ماه یکبار ترمیم شود. بنابراین اگر به دنبال روشی کم هزینه با ماندگاری بالا هستید این روش توصیه نمی شود. 
 
- عوارض فیبروز
هر نوع  خدمات زیبایی دارای یکسری عوارض بوده و شما نمی توانید آن ها نادیده بگیرید. از عوارض فیبروز ابرو نیز می توان به موارد زیر اشاره کرد :
 
- ایجاد گوشت اضافه 
اگر آرایشگر شما حرفه ای نباشد ممکن است این اتفاق برای شما بیوفتد هر چند این عارضه با توجه به ظریف بودن قلم میکروبلیدینگ نفوذ بسیار کم در پوست بسیار کمتر از روش های قدیمی است.
 
- عدم تقارن
عدم تقارن و مصنوعی بودن از دیگر عواض فیبروز  ابرو است. برای جلوگیری از این اتفاق از آرایشگر خود بخواهید قبل از شروع با مداد مدل ابرو را برای شما بکشد تا بتوانید خود را قبل از انجام ببینید زیرا  مدل ابرویی که به چهره شما نیاید ممکن است شما رو متحمل هزینه های سنگین تر برای ترمیم یا پاک کردن آن بنماید. رنگ جوهر تتو هم از دیگر عوامل دخیل در انجام فیبروز می باشد که بعد از گذشت مدتی، ممکن است آبی، قرمز یا زرد شده که اصلا خوشایند نیست.
 
- بروز حساسیت
اگر از جمله افرادی هستید که واکنش های آلرژیک دارید، فیبروز و وارد کردن جوهر و ماده خارجی در پوست ممکن است باعث واکنش آلرژیک در شما شده و به صورت اگزما، تورم، التهاب و .... در بدن نمایش پیدا کند که متاسفانه نمی شود قبل از انجام به آن پی برد. 
 
- انتقال بیماری های واگیر خطرناک
یکی از خطرناک ترین عوارض فیبروز ابرو که در اثر سهل انگاری، ناآگاهی و بهداشتی نبودن وسایل تتو در مراکز میکروپیگمنتیشن اتفاق بیافتد انتقال بیماری های خطرناکی مثل ایدز و هپاتیت می باشد که از طریق خون آلوده به افراد دیگه منتقل می شود. از آنجا که ویروس ایدز تا سه روز در جوهر تتو زنده می ماند دقت کنید که آرایشگر شما باقی مانده رنگ را به محفظه اصلی برنگرداند.
 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :