سفیدآب وخواص آن بر پوست

تاریخ درج: 1398/05/28
سفیدآب یک لایه بردار طبیعی و بهترین جایگزین برای انواع ماسک و اسکراب می باشد. سفیدآب وخواص آن بر پوست برهیچ کس پوشیده نیست که با پاک کردن سلول های مرده باعث می شود تا پوست جوان و شاداب بنظر رسیده و نفس بکشد.
 
1. لایه برداری یا اسکراب
یکی از مهم ترین خواص سفیداب لایه برداری است. این فراورده طبیعی با مالیده شدن روی سطح پوست، سلول های مرده را از پوست صورت جدا کرده و باعث روشن شدن پوست می شود.
 
2. درمان آکنه
امروزه  برای برطرف کردن بسیاری از مشکلات پوستی مانند جوش های سرسیاه ، کک و مک و اسکارهای باقی مانده  روی پوست از لایه برداری استفاده می شود که سفیداب سنتی ترین و ساده ترین، بی خطرترین و ارزان ترین نوع لایه برداری می باشد.
 
3. پاکسازی پوست
این قرص سفید رنگ کوچک علاوه بر پاکسازی پوست از چربی و چرک باعث می شود پوست شما نفس بکشد. برای نتیجه بهتر است در هنگام استحمام آن را بصورت خود مالیده و در انتها آن را بشویید. هرگز از کیسه به همراه روشور برای صورت استفاده نکنید، زیرا پوست صورت بسیار حساس بوده و دچار اسیب می شود.
 
4. سفید شدن پوست
سفیداب را با آبلیموی طبیعی ترکیب کرده به پوست صورت خود مالیده و بعد از ده دقیقه به حالت ماساژ وار به آهستگی بشویید. استفاده مداوم (هفته ای دو بار ) از این ماسک تاثیر زیادی در روشنی پوست شما دارد.
 
5. کاهش چین و چروک
از خواص سفیداب می توان به تهیه ماسک های مختلف اشاره کرد. سفیداب پودر شده را با عسل یا روغن زیتون ترکیب کرده روی دست ها و صورت بگذارید بعد از 10 الی 15 دقیقه با آب سرد بشویید. این ماسک جهت نرمی و لطافت و تازگی و کاهش چروک های پوست کاربرد دارد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :