ریمل و انواع آن

تاریخ درج: 1398/05/06
ریمل از جمله لوازم آرایشی است که زیبایی چشمان شما را دوچندان می کند. حتی کسانی که علاقه چندانی به آرایش کردن ندارند نیز معمولا از ریمل استفاده می کنند. اما امروزه ریمل و انواع آن  در بازار بصورت متنوع وجود داشته که بسته به کاربرد شما استفاده از آن نیز متفاوت می باشد.
 
1. ریمل حجم دهنده
یکی از انواع ریمل که مناسب مژه های کم پشت می باشد ریمل حجم دهنده می باشد. این ریمل حاوی پلیمرهای سیلیکون یا موم بوده که به مژه های شما حجم و سنگینی بخشیده و آن ها را ضخیم تر نشان می دهد. همچنین در محل هایی که می خواهید مژه برجسته تر بنظر بیاید، بیشتر ریمل بزنید. برای چشمانی درشت تر، ریمل را در وسط چشم های تان  و برای چشم های گربه ای آن را در گوشه چشم ها بزنید.
 
2. ریمل بلند کننده
برای مژه های پرپشت اما کوتاه، بهترین گزینه ریمل های بلند کننده مژه می باشد. این ریمل ها حاوی الیافی هستند که باعث بلندتر شدن مژه ها می شوند. همچنین آنها فرمولی دارند که می توانید بدون تجمع ریمل روی مژه ها، چند لایه از آن را روی هم بزنید. 
 
3. ریمل حالت دهنده و فر کننده
یکی پرطرفدارترین و محبوب ترین انواع ریمل، ریمل حالت دهنده و فر کننده می باشد. این ریمل ها میزان قابل توجهی پلیمر و زرین دارند که باعث فر شدن مژه می شود. ریمل فر کننده برای افرادی که مژه های صاف و بی حالت دارند مناسب می باشد. همچنین برای نتیجه گیری بیشتر، بهتر است از فرمژه قبل از زدن ریمل استفاده کنید. این کار را بر روی مژه های تمیز انجام داده و از ریشه تا نوک را بخوبی ریمل بزنید.
 
نکات مهم 
- برای رسیدن به بهترین نتیجه، ریمل بلند کننده و حجم دهنده را ترکیب کنید.
 
- ریمل هرگز نباید بطور مشترک استفاده شود. زیرا چوب های ریمل استفاده شده، حاوی باکتری هستند که به محض اینکه چوب ریمل را وارد تیوب می کنید، در سراسر تیوب پخش می شوند.
 
- در هنگام انتخاب ریمل، فرم برس ریمل و فرمول آن  را فراموش نکنید. برای داشتن مژهه های بلند و پرپشت، هر دو فاکتور به یک اندازه مهم هستند.
 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :