روغن بچه و پوست صورت ؟!؟

تاریخ درج: 1398/05/07
روغن بچه و پوست صورت ؟!؟ شاید برای شما هم عجیب باشد که روغن بچه نه تنها برای کودکان بلکه برای حفظ سلامتی و پوست بزرگسالان مفید است. بسیاری از افراد از فواید این روغن اطلاعی نداشته و از مصرف آن غافل مانده اند. با ما همراه شوید تا شما را با فواید این روغن شگفت انگیز آشنا کنیم.
 
- محتویات روغن بچه 
روغن بچه از 98 در صد روغن معدنی و تنها 2 درصد اسانس و رایحه تشکیل شده است. این روغن های معدنی جز روغن های شفاف، تصفیه شده، بدون رنگ و خالص بوده که بیشتر از آلکان ها و سیلکو آلکان ها تشکیل شده اند.
 
- فواید روغن بچه برای پوست صورت 

1. هیدراته کردن پوست
آنچه باعث شفافیت و درخشانی پوست شما می شود هیدراته بودن آن است. روغن بچه به عنوان یک آبرسان و هیدارته کننده فوق العاده برای پوست عمل کرده تا علاوه بر حفظ رطوبت در پوست ، آن را روشن، براق، هیدراته نگه می دارد.
 
2. پاک کننده آرایش
یکی از راز های سلامتی پوست پاک کردن آرایش قبل از خواب می باشد. این ترفند ساده باعث می شود تا پوست شما صاف و عاری از آکنه باشد. برای دستیابی به این امر می توانید از روغن بچه استفاده کنید، روغن بچه  تمام مواد آرایشی رو از روی پوست پاک کرده و بعد از استفاده از آن پوستی تمیز و هیدراته خواهید داشت. البته لازم است بعد از پاک کردن آرایش با روغن بچه، پوست را با مقداری آب گرم شستشو داده تا پوست شما کاملا تمیز شود.
 
3. مرطوب کننده پوست
روغن بچه گزینه مناسبی برای حل مشکل خشک شدن پوست و ایجاد اگزما می باشد. توصیه می کنیم بعد از حمام کردن، مقداری روغن بچه روی پوست ماساژ داده و اجازه بدهید تا روی پوست باقی بماند. 
 
نکات مهم
- روغن بچه به دلیل جذب اشعه ماوراء بنفش نور خورشید باعث برنزه شدن و یا آفتاب سوختگی در پوست می شوداگر قصد برنزه کردن پوست خود را ندارید هرگز از این روغن در برابر نور خورشید استفاده نکنید.
 
- به علت ایجاد لایه محافظتی روی پوست و بسته شدن منافذ آن پس از استفاده از روغن بچه، گرد و غبار و آلودگی روی پوست جمع شده و باعث ایجاد جوش می شود. پس بهتر است بعد از هربار استفاده از روغن بچه، پوست صورت خود را به طور کامل بشویید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :