روش های پاک کردن رنگ مو از پوست

تاریخ درج: 1397/11/16
رنگ کردن مو به دلیل تاثیر در زیبایی چهره برای خانمها و حتی آقایان  از اهمیت زیادی برخوردار است اما بر خلاف این مهم مشکلاتی را نیز در پیش دارد. یکی از این مشکلات که در زمان رنگ کردن مو اتفاق میافتد رنگ گرفتن پوست صورت یا پوست سر می باشد. از آسان ترین روش های پاک کردن  رنگ مو از روی پوست  می توان به موارد زیر اشاره کرد.
 
1. استفاده از کرم  و مرطوب کننده ها : 
مرطوب کننده ها که به راحتی در دسترس همه بوده که می توانید آن را روی محل رنگ گرفته بگذارید و پس از کمی صبر  با  یک دستمال نرم  و یا دستمال  مرطوب آن را پاک کنید. البته این گزینه  یکی از راحت ترین روش های پاک کردن رنگ مو از پوست می باشد.
2.  آب گرم : 
پنبه یا دستمال را با آب گرم آغشته کنید و رنگ را به وسیله آن از روی پوست پاک کنید . این روش نیاز به سرعت زیادی دارد زیرا اگر رنگ  مدت زیادی روی پوست بوده باشد  آب گرم هم  اثر چندانی ندارد.
3.  روغن زیتون :
پنبه را به روغن زیتون آغشته کنید و روی پوست خود بکشید  و با دستمال تمیز دیگر جای  آن را از چربی ها پاک کنید . 
4.  اکسیدان : 
مقداری دستمال و یا پنبه را آغشته به اکسیدان  کرده و برای لحظه ایی روی محل رنگ شده  بمالید . پس از پاک شدن لکه  با آب تمیز بشویید . 
5. خمیر دندان : 
یکی دیگر از روش های پاک کردن رنگ مو از پوست که متفاوت تر از گزینه های قبلی می باشد استفاده از خمیر دندان است  که لازم است مدت طولانی روی رنگ در روی پوست بمالید و بعد از مدتی آن را پاک کنید . 
6. خاکستر سیگار:
از عجیب ترین روش های پاک کردن رنگ از پوست استفاده از خاکستر سیگار است. برای این امر دستمال یا پنبه را به آن آغشته کنید  و روی محل رنگ بکشید تا لکه رنگ از بین برود . 
7. اسپری مو : 
اسپری مو به دلیل خاصیت چسبندگی باعث شکسته شدن رنگ روی پوست می شود. به همین دلیل روی قسمت  رنگ اسپری کنید و بعد از مدت کوتاهی با آب تمیز و دستمال پاک کنید.
8. استفاده از خود رنگ مو : 
روشی دیگر برای از پاک کردن رنگ روی پوست، استفاده مجدد از رنگ مو روی قسمتی است که رنگ روی پوست شما خشک شده است. زیرا رنگ جدید باعث می شود که رنگ خشک شده در رنگ تازه حل شده و با شامپو و آب شسته شود . 
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :