روش های ماندگاری عطر

تاریخ درج: 1398/06/07
یکی از دغدغه های بزرگ خانم ها و آقایان پس از خرید عطر و ادکلن، ماندگاری ان می باشد. البته که عطرهای گران قیمت ماندگاری بیشتری دارند اما شما می توانید با دانستن روش های ماندگاری عطر و ادکلن زمان آن را بیشتر کرده و همیشه خوشبو و شیک دیده شوید.
 
1. نگهداری در جای خشک و خنک
یکی از روش های ماندگاری عطر نگهداری آن در جای خشک وخنک می باشد زیرا محل های مرطوب و نور خورشید سبب کاهش طول عمر عطر و در نتیجه پریدن بوی ان می شود. 
 
2. استفاده از وازلین 
همانطور که می دانید پوست چرب مدت زمان بیشتری بوی عطر را در خود نگه می دارد اما اگر پوست شما خشک است نگران نباشید، شما می توانید قبل از اسپری کردن عطر نقاطی را که می خواهید عطر بزنید با وازلین چرب کنید. این کار علاوه بر مرطوب نگه داشتن پوست سبب افزایش ماندگاری بوی عطر می شود.
 
3. استفاده از لوسیون یا مرطوب کننده
اگر وازلین ندارید می توانید از لوسیون یا مرطوب کننده استفاده کنید. این مواد نیز با ایجاد چربی در پوست باعث افزایش ماندگاری بوی عطر خواهند شد.
 
4. استفاده پس از حمام
یکی دیگر از روش های ماندگاری عطر وبهترین زمان استفاده از آن پس از حمام می باشد زیرا پس از حمام پوست مرطوب بوده و به همین عطر جذب پوست شده و مدت بیشتری آن را در خود حفظ می کند.
 
5. عدم مالش دست
یکی از اشتباهاتی که اکثر مردم مرتکب می شوند مالیدن مچ دست به یکدیگر پس از عر زدن می باشد. این کار نه تنها ماندگاری عطر را بیشتر نمی کند بلکه باعث کاهش آن نیز خواد شد.
 
6. عطر زدن به مو
از دیگر اشتباهاتی که ماندگاری بوی عطر را کاهش می دهد اسپری کردن ان به موهاست. اگر می خواهید موهای خوشبو داشته باشید فقط کافی است مقداری از عطرتان را بر روی برس مو  اسپری کنید.
 
7. استفاده از گوش پاک کن
اگر کیف کوچکی دارید و یا نمیخواهید عطرتان را با خود حمل کنید می توانید چند گوش پاک کن را به عطر آغشته کرده و داخل کیسه بگذارید. با این روش همیشه عطر خود را همراه تان دارید.
 
8. اسپری کردن به داخل کمد
یکی دیگر از روش های ماندگاری عطر اسپری کردن آن به لباس های داخل کمد می باشد. استفاده عطر در محفظه بسته باعث ماندگاری آن بر روی لباس ها شده و همیشه لباس هایی خوشبو خواهید داشت و حتی در زمان هایی که عجله دارید همیشه بوی خوش از شما استشمام خواهد شد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :