روش های ماندگاری رژلب

تاریخ درج: 1398/01/31
 ماندگاری رژلب برای مدت طولانی یک اتفاق خوشایند برای خانم ها محسوب می شود هر کسی به روش خود، سعی می کند رنگ لب هایش حتی هنگام غذا خوردن هم حفظ شود. به همین منظور بهتر است که با روش های ماندگاری رژلب آشنا شوید یا از رژلب های ضدآب یا 24 ساعته استفاده کرد و یا حتی می توان چند لایه رژ روی هم روی لب زد تا از ماندگاری آن مطمئن شد.
 
- استفاده از قلمو
اما یک روش بسیار ساده تر هم برای این منظور وجود دارد و آن استفاده از قلم مو برای کشیدن خط لب است. یعنی به جای مداد لب، از قلم مو برای کادر بندی لب های خود بهره بگیرید.
وقتی با قلم موی ریز آرایشی، رژ را روی لب هایتان می کشید چندین مزیت دارد: یکی اینکه رنگ رژلب و خط لب با هم یکی است، دو اینکه می توانید با دقت بیشتری دور لب خط بکشید و از همه مهم تر اینکه هزینه هایتان هم کاهش پیدا می کنند. وقتی همان رژی که دارید را به عنوان خط لب هم استفاده می کنید، دیگر لازم نیست برای خرید مداد هایی که به اندازه خود رژلب و گاها بیشتر از ماتیک قیمت دارند، پول هزینه کنید. بهترین و بارزترین ویژگی این ترفند در این است که رنگ لب شما برای ساعت های طولانی به قوت خود باقی خواهد ماند. برای این منظور، لبه ی تخت و ضخیم قلم مو را درون رژلب مورد علاقه خود فرو کنید، سپس آن را به صورت خط باریک روی لب پایینی بکشید. سپس سراغ لب بالا رفته و روی فرم لبتان خط بکشید.

- استفاده از کرم پودر
یکی از روش های ماندگاری رژلب استفاده از کرم پودر قبل از زدن رژلب می باشد.  زدن کرم پودر روی لب قبل از زدن رژ نیز به دوام آن کمک می نماید و بیش از پیش ذرات رژلب را ثابت نگه می دارد.
 
- گرفتن چربی رژ با دستمال کاغذی 
پس از اینکه یک بار رژلب را روی لبان خود کشیدید با یک یا دو لایه دستمال کاغذی چربی اضافه را بگیرید و سپس اقدام به کشیدن دور دوم رژ لب نمایید این اقدام موجود کم شدن چربی رژلب و بیشتر شدن رنگدانه ها و موم آن شده و بر ماندگاری رژلب می افزاید.

- استفاده از بالم لب
از دیگر روش های ماندگاری رژلب استفاده از بالم لب می باشد. با این روش رژ لب مدت بیشتری روی لب ها دوام آورده و از پوسته پوسته شدن لب ها جلوگیری میکند.
 
- استفاده از پودر لب یا فیکساتور
مهمترین کار برای افزایش ماندگاری رژ لب این است که در مرحله آخر مقداری پودر مات یا فیکساتور بی رنگ روی لب ها پخش کنید تا آرایش لب تان بادوام و ماندگار شود.
 
در آخر، رژلب خود را زده و از این که تا ساعت های زیادی به قوت خود باقی خواهد ماند، مطمئن باشید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :