روش های تشخیص عطر اورجینال

تاریخ درج: 1398/05/24
معمولا برای کسانی که کلکسیونی عطر و ادکن دارند و یا بطور مداوم از آن استفاده می کنند داشتن یک عطر اورجینال در الویت می باشد. اما برای اینکه بتوانید یک عطر اورجینال را از تقلبی آن تشخیص دهید باید روش های تشخیص عطر اورجینال را بدانید زیرا یک عطر اصل و اورجینال نشانگر سلیقه شما بوده و در ضمن ماندگاری بالا و بوی آن نیز دلنشین تر است. 
 
1. جعبه عطر
جعبه و بسته بندی عطر اولین گام در تشخیص یک عطر اورجینال از تقلبی است. در عطر اورجینال، تمامی قسمت های آن با دقت و بدون قسمت اضافی بسته بندی شده اند، بنابراین به محل های بریدگی و چسب خورده عطر دقت کنید. همچنین محفظه های داخلی درون جعبه نشان می دهد که یک عطر تقلبی است یا اورجینال.
 
2. شیشه عطر
یکی دیگر از روش های تشخیص عطر اورجینال شیشه عطر می باشد. عطر اورجینال شیشه ای صاف و بدون هیچ برجستگی، ناصافی و درزی دارد و علاوه بر این شیشه این نوع عطرها محکم تر بوده و سنگین تر می باشد.
 
3. بوی عطر
بوی عطر نیز یکی دیگر از ملاک های تشخیص عطر اورجینال می باشد. اگر شما بوی یک عطر فیک را با نمونه اورجینالی که دارید مقایسه کنید متوجه این موضوع خواهید شد. علاوه بر بوی عطر مقدار ماندگاری آن نیز مهم است، بدان معنا که اگر عطری بیش از 5 ساعت و  کمتر از 2 ساعت ماندگاری داشته باشد، تقلبی است.
 
4. اسپری کردن 
در بین روش های تشخیص عطر اورجینال نحوه پاشیدن قطرات عطر و اسپری شدن آن نیز مهم است. اگر زمانی که عطر را اسپری می کنید به صورت یکنواخت انجام شده و قطرات بسیار ریزی از آن خارج شود، نشانه اورجینال  بودن یک عطر می باشد. اما در عطر تقلبی  قطرات ریز نبوده و در هر بار اسپری کردن حجم برابری ندارند.
 
5. فروشگاه معتبر
در اخر از مطمئن ترین معیارهای اصل بودن یک عطر بدون نیاز به تست کردن روش های گفته شده، خرید از یک فروشگاه معتبر عطر فروشی می باشد. فروشگاه های معتبر هرگز اعتبار خود را با ارائه یک عطر فیک به خطر نمی اندازند پس برای اطمینان کامل از فروشگاه های معتبر و به نام خرید کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :