روش های تثبیت آرایش در تابستان

تاریخ درج: 1398/05/15
آتعریق صورت و ریختن آرایش در روزهای گرم تابستان یکی از مشکلاتی است که اکثر خانم با آن روبرو هستند. اما با روش های تثبیت آرایش در تابستان دیگر نگران این مشکل نباشید. این روش ها به شما کمک می کند تا آرایش شما در طول روز ثابت مانده و زیبایی چهره شما ثابت بماند.
 
1. آرایشی سیلیکونی
در فصل تابستان به دلیل تعریق بیشتر و درصد چربی بالای سطح پوست، استفاده از لوازم آرایشی فاقد چربی و سیلیکونی یکی از روش های تثبیت آرایش در تابستان می باشد. سیلیکون ماده ای است که بصورت یک لایه محافظ بین پوست شما و حرارت هوای بیرون قرار گرفته و از به هم ریختگی آرایش شما جلوگیری می کند.
 
2. زیرسازی پوست
در فصل تابستان به دلیل شدید بودن اشعه های ماوراء بنفش خورشید باید حتما از کرم های محافظت کننده و ضد لک استفاده کنید تا پوستی شفاف و یکدست داشته و از آسیب های احتمالی پوست در امان باشید.
 
3. شوینده مناسب
تمیز نگه داشتن سطح پوست خود یکی دیگر از روش های تثبیت آرایش در تابستان می باشد. استفاده از شوینده های مخصوص پوست های چرب مانند پن ها که فاقد مواد صابونی هستند بهترین انتخاب محسوب می شود. شوینده هایی حاوی مواد صابونی پوست شما را بیشتر چرب کرده و باعث ریختن آرایش می شوند.
 
4. پودرهای ضد گرد و خاک
بعد از آرایش حتما باید به فکر تثبیت و محافظت از ان باشید بخصوص اگر قرار است به مکان خاصی بروید، استفاده از پودرهای ضد گرد و خاک باعث ماندگاری بیشتر آرایش شده و مانعی قوی در برابر چربی پوست می باشند.
 
5. پودر یا اسپری فیکساتور
از آخرین روش های تثبیت آرایش در تابستان استفاده از پودر یا اسپری فیکساتور می باشد. این محصولات برای فیکس کردن آرایش و عدم تعریق پوست و همچنین برایکسانی که آرایش تقریبا غلیظ می کنند مفید می باشد. برای نتیجه گیری بهتر بالای لب، خطوط پیشانی و پشت گردن تقریبا که سریع تر مرطوب می شوند بیشتر اسپری کنید یا پودر بزنید تا ماندگاری آرایش تان بالا رود.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :