روش های افزایش رشد مو

تاریخ درج: 1397/11/16
شاید شما هم دچار ریزش مو شده باشید یا اینکه بخواهید موهای تان در کمترین زمان ممکن بیشترین رشد را داشته باشد. با ما همراه شوید تا شما را با روش های افزایش رشد مو آشنا کنیم تا موهایی بلند و سالم داشته باشید. زیرا موی بلند علاوه بر زیبایی جذابیت شما را دوچندان خواهد کرد. 
1. ماساژ :
یکی از روش های افزایش رشد مو، ماساژ روزانه پوست سر می باشد. این حرکت جریان خون را تحریک کرده و سلول های مرده پوست در ریشه را از بین می برد و به موی جدید اجازه رشد می دهد. برای این کار کمی فشار انگشتان کافی است.
2. ویتامین :
از عوامل ریزش مو کمبود ریبوفلاوین و بیوتین می باشد. بنابراین از مواد غذایی حاوی ویتامین B مانند سیب زمینی، موز، جودوسر و اسفناج را در برنامه غذایی خود غافل نشوید تا مو در هنگام بلند شدن سالم بماند.
3.  کوتاهی :
برای جلوگیری از موخوره نوک موهای خود را بطور مرتب کوتاه کنید. با این روش موهای شما بطور سالم رشد خواهد کرد. همچنین به آرایشگر خود گوشزد کنید که قصد دارید تا موهای خود را بلند کنید تا از کوتاهی بیش از اندازه جلوگیری کنید.
4. خشک شدن طبیعی :
یکی از بهترین روش های افزایش رشد مو، خشک شدن بطور طبیعی است. برای این امر پس از استحمام آن ها را ببافید. همچنین از محکم دم اسبی بستن، فر کردن زیاد یا سشوار کشیدن و رنگ مو اجتناب کنید. گرما بیشترین آسیب را به مو وارد می کند. بنابراین سشوار با درجه خنک آن استفاده کنید.
5. روبالشتی ابریشمی :
روبالشتی ابریشمی نه تنها حس یک شاهزاده را به شما منتقل می کند بلکه سلامت مو را با عدم اصطکاک مو در هنگام خواب تضمین می کند. برخلاف آن فیبر موجود در روبالشتی نخی به ساقه مو برخورد کرده و در هنگام جابجایی در خواب موجب شکستگی و موخوره می شود. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :