روش های از بین بردن پف چشم در صبح

تاریخ درج: 1398/05/29
احتمالا برای شما هم پیش آمده است زمانی که از خواب بلند می شوید چشمان شما پف کرده و خواب آلود بنظر می رسد. برای حل این مشکل می توانید از روش های از بین بردن پف چشم در صبح استفاده کرده و این مشکل را رفع کنید. این روش ها به شما کمک می کند تا اگر قصد بیرون رفتن برای انجام کاری را دارید زمان زیادی را صرف خوابیدن پف چشم هدر نداده و به سرعت آماده شوید.
 
1. سیب زمینی
سیب زمینی یکی از روش های از بین بردن پف چشم در صبح می باشد اما برای نتیجه بهتر باید قبلاز مصرف آن را درون یخچال قرار داده و سپس به اطراف چشم خود بمالید. این کار مانند یخ باعث افزایش گردش خون در اطراف چشم شده و از پف چشمان شما می کاهد. فراموش نکنید حتما پس از استفاده صورت خود را با آب سرد بشویید.
 
2. نحوه قرار دادن بالش 
یکی از دلایل پف چشم در صبح بلند بودن زیر سر شما در هنگام خواب می باشد که باعث کاهش خون رسانی به زیر چشم می شود. بنابراین در هنگام خواب از یک بالش در ارتفاع استاندارد استفاده کنید.
 
3. نوشیدن آب فراوان
همانطور که می دانید آب تاثیر معجزه آسایی بر سلامت بدن و افزایش گردش خون دارد. بنابراین روزانه 8 تا 10 لیوان آب بنوشید و مصرف کافئین خود را کاهش دهید تا علاوه بر رفع پف چشم در صبح، پوستی شفاف و زیبا نیز داشته باشید.
 
4. ورزش
یکی از روش های از بین بردن پف چشم در صبح ورزش کردن می باشد زیرا پف چشم ها می تواند نتیجه سموم باقی مانده در بدن که در اطراف چشم انباشته می شوند باشد. ورزش سموم بدن را از بین برده و در کاهش پف چشم موثر می  باشد.
  
5. چای کیسه ای
استفاده از چای کیسه ای پس از مصرف می  تواند پف زیر چشم را کاهش دهد. این روش یکی از سریع ترین روش های از بین بردن پف چشم در صبح می باشد.
  
6. عدم مصرف سیگار
سیگار یکی از عواملی است که علاوه بر تاثیرات مضر بر بدن باعث پف چشمان شما در صبح نیز خواهد شد. اگر جز افرادی هستید که دائما از سیگار استفاده می کنید برای رفع پف چشمان خود در صبح بهتر است مصرف سیگار و الکل را به حداقل وصفر برسانید. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :