رنگ مناسب پوست شما

تاریخ درج: 1398/01/19
اغلب افراد در خرید لباس و یا آرایش به این مشکل برمیخورند که چه رنگی مناسب شماست. برای حل این مشکل باید از رنگ زمینه پوست خود اطلاع داشته باشید تا بفهمید رنگ مناسب پوست شما چیست. سوال هایی که در این زمینه مطرح می باشد این است که چه رنگ جواهر و رژ لبی به چهره شما می اید و یا چه رنگی شما را رنگ و رو رفته نشان می دهد.
 
1. رنگ پوست با زمینه سرد
اگر در زمینه طلا و جواهرات رنگ سفید به شما می آید و یا رنگ رژلب شما اغلب صورتی و قرمز می باشد و رنگ استخوانی شما را رنگ و رو رفته نشان می دهد زمینه رنگ پوست شما سرد با تناژ سفید، صورتی و زیتونی می باشد. 
رنگ هایی که به پوست صورت شما می آیند ابی روشن و فیروزه ای، بنفش یاسی، سبز روشن، آلبالویی و خاکستری می باشد. در ضمن از رنگ های قرمز و نارنجی کمتر استفاده کنید.
 
2. رنگ پوست با زمینه گرم
اگر در زمینه طلا و جواهرات رنگ طلایی به شما می آید و یا رنگ رژلب شما اغلب مرجانی و پرتقالی می باشد و رنگ سفید شما را رنگ و رو رفته نشان می دهد زمینه رنگ پوست شما گرم با تناژ شیری، هلویی و طلایی می باشد. 
رنگ هایی با تم قرمز مانند زرشکی، سنجدی، نارنجی، زرد و سبز باعث درخشان تر شدن پوست شما می شود. اما اگر به استفاده از رنگ های خنثی علاقه دارید از رنگ هایی استفاده کنید که رنگ سفید کمتری دارند چون باعث میشود خاکستری و بی روح بنظر برسید.
 
3. رنگ پوست با زمینه خنثی
اگر در زمینه طلا و جواهرات هر دورنگ سفید و طلایی به شما می آید و یا هر رنگ رژلبی با چهره شما سازگار می باشد و رنگ های استخوانی و سفید شما را رنگ و رو رفته نشان می دهد زمینه رنگ پوست شما خنثی با تناژ استخوانی، بژ و زیتونی روشن می باشد. 
حال باید بدانید رنگ مناسب شما چیست، در واقع چون رنگ پوست شما ترکیبی از رنگ سرد و گرم می باشد بهتر است از رنگ های لیمویی روشن، کالباسی، صورتی روشن و یاسی استفاده کنید. توجه کنید که رنگ قرمز پوست شما را درخشان کرده اما رنگ فیروزه ای شما را بی روح جلوه خواهند داد. 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :