رازهای زیبایی پوست

تاریخ درج: 1398/06/24
برای داشتن پوستی سالم و شفاف بهتر است با رازهای زیبایی پوست آشنا باشید. بنابراین شما می توانید با رعایت یکسری نکات ریز به این مهم دست یابید که ما در اینجا به برخی از آنها اشاره می کنیم و در این راه همراه شما خواهیم بود. 
 
1. نوشیدن آب کافی
یکی از روش های تامین رطوبت پوست نوشیدن آب کافی در طول روز می باشد. نوشیدن 8 تا 10 لیوان در روز این نیاز را برطرف کرده و باعث می شود پوست شما صاف و یکدست شده و از هر گونه چین و چروک دور بماند. بنابراین نوشیدن آب را فراموش نکنید.
 
2. اسکراب
از مهم ترین رازهای زیبایی پوست، استفاده از اسکراب هاست. شما با اسکراب سلول های مرده و گرد و غبار اضافی را از روی پوست پاک کرده و باعث پاکسازی عمیق منافذ پوست می شوید. علاوه بر این ترفند ساده خون رسانی به پوست را سرعت می بخشید اما در استفاده از آن تفریط نکنید بلکه هفته ای 1 الی 2 بار کافی است.
 
3. روغن بچه
یکی از رازهای زیبایی پوست استفاده از روغن بچه می باشد این روغن برای داشتن پوستی درخشان و شفاف کافی است. در واقع این روغن یک آبرسان قوی بوده که پوست شما را هیدراته کرده و مرطوب نگه می دارد. همچنین می توانید برای پاک کردن آرایش نیز مناسب می باشد.
 
4. ماسک ورقه ای
جادوی ماسک ورقه ای بر روی پوست را فراموش نکنید. این ماسک ها با ایجاد رطوبت در پوست، در برطرف کردن آکنه و التهابات پوستی نیز موثر می باشد و باعث رفع خشکی و داشتن پوستی جوان و شاداب خواهند شد.
 
5. انتخاب شوینده مناسب
از آنجا که شوینده ها پوست را خشک می کنند بنابراین باید در انتخاب شوینده مناسب دقت کنید. شوینده هایی حاوی لوسیون و مواد نرم کننده بهترین انتخاب در این زمینه می باشند. بطور مثال صابون های دارای عصاره آلوئه ورا یا شیر برای شستشو صورت مناسب هستند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :