دانستنی های رنگ موی نارنجی

تاریخ درج: 1398/07/25
یکی از رنگ موهای خاص و فانتزی که گذاشتن آن بر روی مو جسارت می خواهد رنگ موی نارنجی است. با انتخاب این رنگ شما جوان، مدرن و شیک به نظر خواهید رسید اما بهتر است قبل از آن با دانستنی های رنگ موی نارنجی آشنا شوید زیرا موارد مهمی در زیبایی این رنگ مو دخیل هستند.
 
- توجه به رنگ پوست
رنگ نارنجی یکی از رنگ های گرم و آتشین می باشد باید در هنگام استفاده از آن بر روی موهای خود به تناژ پوست خود نیز توجه کنید. یعنی اگر پوست شما گرم با تم زرد است رنگ های مرجانی، هلویی و آجری برای شما ایده آل است و اگر رنگ پوست شما تیره است استفاده از رنگ های روشن این تم رنگی برای شما بهتر است. برای پوست های سرد نیز بهتر است کمی تم صورتی به رنگ نارنجی اضافه شود تا چهره و پوست شما رنگ بگیرد و زیباتر دیده شوید.  
اگر برای گذاشتن این رنگ مردد هستید می توانید یک پیراهن نارنجی پوشیده و آن را با رنگ پوست خود امتحان کنید اما در کل رنگ نارنجی با پوست تیره سازگاری بیشتری داشته و باعث می شود جذاب و خاص دیده شوید. 
 
- مراقبت از رنگ موی نارنجی
- شستشو مو
یکی از نکات مهم در مراقبت از رنگ مو عدم شستشوی بیش از حد موها می باشد. زیرا این رنگ هانطور که سخت جذب موها می شود سریع نیز از بین می رود. بنابراین نیاز نیست در هر بار استحمام از شامپو استاده کنید اما اگر اصرار به استفاده از شامپو دارید از شامپوهای بدون سولفات استفاده نمایید. این شامپوها علاوه بر سلامت مو باعث ماندگاری بیشتر رنگ مو نیز خواهند شد.همچنین به جای آبکشی مو با آب گرم از آب سرد استفاده کنید.
 
- حفظ پروتئین مو
برای دستیابی به رنگ موی دلخواه خود نیازز است که قبل از گذاشتن رنگ مو نارنجی موهای خود را دکلره کنید. این کار باعث می شود پروتئین موهای شما از بین برود برای جبران این آسیب می توانید از ماسک های پروتئینه به صورت مداوم استفاده کرده و یا با یک نرم کننده غنی شده با پروتئین آن را تقویت کرده و باعث تثبیت این رنگ شوید.
 
- آرایش ملایم
یکی از دانستنی های رنگ موی نارنجی، سبک آرایشی با این رنگ مو می باشد. از انجا که این رنگ مو به اندازه کافی چشمگیر و بولد می باشد باید آرایش خود را کمی ملایم تر انتخاب کنید. دقت کنید که بهتر است رنگ ابروهای تان نیز با رنگ مو شما تناسب داشته باشد بنابراین نیاز است که کمی ابروهای خود را روشن کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :