جذاب ترین مدل موهای مردانه

تاریخ درج: 1397/11/16
یکی از آیتم های تاثیرگذار در استایل آقایان، مدل مو می باشد. ما با شما همراه هستیم تا تعدادی از جذاب ترین مدل موهای مردانه و نحوه استایل کردن آن ها را به شما معرفی کرده تا بتوانید جذاب و زیبا بنظر برسید. در واقع یک مدل مو جذاب و مرتب بر جذابیت ظاهری  آنان را شیک نشان میدهد. همچنین باعث جلب توجه از استایل به موی شما می شود.
 
1. پامپادور مدرن
این مدل بسیار پرطرفدار  و مدرن می باشد. در این مدل  قسمت کناره ها و پشت سر کوتاه شده و در قسمت بالای دارای حجم بیشتری است که معمولا به سمت بالا و پشت هدایت می شود. سلبریتی ها از جمله دیوید بکهام نیز طرفدار این مدل هستند. 
2. کروکات
کروکات یکی دیگر از جذاب ترین مدل موهای مردانه که در دو طرف سر کاملا کوتاه بوده و از جلو تا پشت سر دارای بلندی یکسان است. برای حالت دادن به این مدل مو، قسمت جلوی مو را با شانه به سمت بالا فرم می دهند.
3.  آندرکات
 یکی از طرفداران این مدل براد پیت سلبریتی معروف می باشد. در این مدل  قسمت پشت و کناره ها کوتاه شده و قسمت جلوی موها به سمت پشت فرم داده می شود. تفاوت این مدل با کروکات در این است که قسمت بالای مو کم حجم می باشد.
4. بیزینس من کلاسیک
یکی دیگر از جذاب ترین مدل موهای مردانه، بیزینس من کلاسیک است.  بلندی موها در این مدل متوسط با فرق یک طرفه می باشد. به همین دلیل ابتدا فرق خود را مشخص کرده و با کمک شانه آن را به سمت بالا و دلخواه خود حالت دهید. از سلبریتی های معروف در این مدل، جورج کلونی است.
5. کوییف کات
این مدل شباهت بسیاری به پامپادور مدرن دارد، تنها تفاوت آن کم حجم بودن مو در قسمت جلویی است به همین دلیل می تواند گزینه خوبی برای موهای مجعد و فر باشد.
 

منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :