تفاوت سایه و هاشور ابرو

تاریخ درج: 1398/06/25
از تکنیک هایی که امروزه خانم ها برای پر کردن و فرم دادن به ابرو از آن استفاده می کنند می توان به سایه و هاشور ابرو اشاره کرد. اما اگر تفاوت سایه و هاشور ابرو را نمی دانید بهتر است ابتدا بدانید هر یک از این روش ها چگونه عمل می کنند و کدام یک برای شما مناسب می باشد. با ما همراه باشید.
 
- هاشور ابرو
هاشور سبک مدرنی از تاتو ابرو می باشد که در آن طراحی بر اساس شکل تار ابرو بوده و با ایجاد خطای دید باعث می شود ابروها پرپشت و خوش حالت دیده شود. این روش با نفوذ عمقی به پوست رنگ ابرو را تغییر داده و تیره تر می کند و نقطه اشتراک آن با تاتو در فرم دادن به ابرو می باشد. یکی از مهم ترین مزایای هاشور ابرو زیبایی و دائمی بودن است اما ممکن است در حین انجام هاشور با درد، عفونت یا حساسیت روبرو شوید.
 
- سایه ابرو
سایه ابرو از لحاظ ظاهری شباهت بسیار زیادی به تاتو دارد اما رنگی روشن تر از آن دارد و برخلاف تاتو ملایم تر می باشد. در این روش قسمت هایی از ابرو که تراکم کمتری دارد پر شده بدون اینکه قابی برای ابرو ایجاد کند. به همین دلیل ساده این یکی از مهم ترین مزیت های سایه ابرو است که می توانید پس از چند سال اگر مدل ابروهای تان قدیمی شد آن را عوض کنید و همچنین ظاهری طبیعی تری به نسبت تاتو دارد. دوام و ماندگاری آن نیز کوتاه مدت است.
 
- تفاوت سایه و هاشور ابرو 
از عمده ترین تفاوت سایه و هاشور ابرو می توان نوع ترسیم آن ها با توجه به تعاریف گفته شده را نام برد. در واقع با سایه تمام ابرو پر می شود اما در هاشور داخل ابرو با خطوط نازک پر می شود و این در ظاهر آنها نیز مشخص می باشد.
حال با دانستن تفاوت این دو روش انتخاب اینکه کدام روش برای شما مناسب می باشد و دوست دارید ابروهای تان چه مدلی شود به سلیقه شما بستگی دارد. ولی هر دو روش متناسب با چهره، چشم و فرم صورت شما طراحی شده و نیاز نیست نگران باشید.
 
! نکات مهم 
- برای کاهش درد در هنگام هاشور یا سایه نیم ساعت قبل از قرص ژلوغن استفاده کنید.
 
- بعد از انجام سایه از خاراندن ابروها خودداری کنید.
 
- تا دو هفته پس از اعمال سایه یا هاشور ابرو، حتما از پماد ویتامین آد چشمی استفاده نمایید و اجازه ندهید تا ابروها خشک شوند زیرا در اینصورت پوسته پوسته شده و خواهند ریخت.
 
- در صورت بروز عفونت و خونریزی به یک پزشک متخصص مراجعه کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :