ترند موهای تابستانی

تاریخ درج: 1398/05/07
با گرم شدن هوا و فرا رسیدن فصل تابستان، بستن و فرم دهی به موهای بلند یکی از دغدغه های بانوان می باشد. در این بین ترند موهای تابستانی از جمله مدل هایی است علاوه بر تغییر و زیبایی چهره شما باعث می شود کمتر عرق کرده و فرم موی شما بر هم نریزد. در واقع این مدل موها شما را آراسته و شیک نشان می دهد. 
 
1. گوجه ای نامنظم 
این مدل مو برای افرادی که موهای متوسط و نسبتا کوتاهی با رنگ ریشه متضاد مانند آمبره و بالیاژ دارند مناسب می باشد. در این مدل  بیرون زدن مو از کناره ها باعث زیباتر شدن مدل موی شما شده و استایل موی شما را خاص می کند. 
 
2. دم اسبی حالت دار
یکی از ترند موهای تابستانی برای خانم هایی با موی بلند، دم اسبی حالت دار می باشد. در این مدل بهتر است قسمت بالای موی خود را پوش داده تا فرم سر را زیبا تر نشان داده و ظاهری جذاب داشته باشند. 
 
3. بافت مو
بافت آفریقایی، چهل گیس، تیغ ماهی و بافت های دوطرفه از جمله مدل های محبوب مو در فصل تابستان می باشند. این مدل مو ها برای افرادی که موی وز و فری دارند مناسب می باشد زیرا تمامی مو را بطور کامل جمع کرده و به آن ظاهری زیبا می بخشد. همچنین سعی کنید بافت را به سمت جلو آورده تا پشت گردن تان عرق نکند.
 
4. موی فر
اگر موی فر یا وزی دارید، هرگز سعی نکنید آن را صاف کنید. به جای اینکار می توانید موی خود را به سمت بالا برده و ببندید بطوری که قسمت فر و وز در بالای سر شما قرار گرفته و رو به جلو باشد.
 
5. گوجه ای مدل دار
اگر به مدل موی گوجه ای علاقه دارید اما از یکنواختی آن خسته شده اید می توانید با یک تغییر ساده در مدل موی خود تنوع ایجاد کنید. برای این کار کل موی خود را بصورت گوجه ای بسته و دنباله آن را باز بگذارید. در واقع بهتر است دنباله موهای تان تیز و آزاد باشد.
 
5. دم اسبی فرق کج
یکی از مدل موهای محبوب تابستانی فرق کرج با دم اسبی رو به پایین می باشد. همچنین برای زیبایی بیشتر می توانید قسمتی از موی خود را اطراف گره دم اسبی بپیچید تا کش سر شما معلوم نشود.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :