ترندهای آرایشی پاییزی

تاریخ درج: 1398/07/20
یکی از سبک هایی که با ورود به فصل پاییز دستخوش تغییر می شود آرایش چهره می باشد زیرا این سبک آرایش تفاوت زیادی با آرایش های تابستانی داشته و تناژ رنگی آن نیز متفاوت می باشد. ما در این مقاله با ترندهای آرایشی پاییزی همراه شما خواهیم بود تا زیبایی و جذابیت بیتشری در این فصل داشته باشید.
 
1. سرخی گونه
یکی از جذاب ترین ترندهای آرایشی پاییزی سرخی گونه ها می باشد. این سرخی باید به گونه ای باشد که گویی پوست در اثر سرما سرخ شده و حالت طبیعی داشته باشد. برای اینکار می بایست رژگونه را روی برجستگی کونه زده و آن را به سمت بالا محو کنید.
 
2. سایه های رنگی
برخلاف هر سال و همیشه امسال سایه های تیره ترند نبوده و بهتر است به سراغ رنگ های روشن و خاص بروید تا علاوه بر بهتر دیده شدن چشم ها به آنها شادابی بیشتری ببخشید. فق دقت داشته باشید در این سبک از آرایش حتما از یک رژلب خنثی و یک لایه ریمل استفاده کنید.
 
3. خط چشم گربه ای
این مدل خط چشم از جمله مدل های قدیمی و کلاسیک می باشد که در پاییز امسال هم ترند بوده و باعث می شود یک آرایش خاص و متفاوت داشته باشید.
 
4. رژلب قرمز
از دیگر ترندهای آرایشی پاییزی رژلب قرمز پر رنگ و یا با تناژ قهوه ای می باشد که می تواند رنگ و لعاب خاصی را به چهره شما بدهد. بنابراین حتما یک رژلب قرمز در این فصل همراه خود داشته باشید.
 
5. مژه های بلند
اگر به طور طبیعی مژگانی بلند و پرپشت دارید کافی است با یک لایه ریمل آن را مشکی تر و پرپشت تر جلوه دهید اما اگر از این مزیت بی بهره هستید می توانید با استفاده از لیفت و کاشت به این مهم دست یافته و زیبایی چشمان خود را چند برابر کنید.
 
6. لب های براق
آرایش لب بصورت براق و درخشان یکی از ترندهای آرایشی پاییزی محبوب و پرطرفدار می باشد که جذابیت فوق العاده ای را برای لب ها به ارمغان می آورد.
 
7. پوست مرطوب و شاین
به دلیل سردی و خشکی در این فصل بهتر است به مراقبت از پوست خود بیشتر اهمیت داده تا پوستی درخشان و شاداب داشته باشید.برای اینکار می توانید از کمی هایلایتر نیز استفاده کنید.
 
8. آرایش و خط چشم اسموکی
استفاده از سایه چشم دودی و ترکیب آن با رنگ نقره ای و طلایی در گوشه داخلی چشم باعث می شود آرایش چشم شما بیشتر دیده شود. همچنین اگر به استفاده از خط چشم علاقه دارید می توانید از یک مداد چشم استفاده کرده و پس از کشیدن خط چشم آن را در پشت چشم کمی پخش کنید. دقت داشته باشید با این سبک آرایش در باقی آیتم ها ملایم و طبیعی باشید.
 
9. ابروهای طبیعی
از دیگر ترندهای محبوب آرایشی که در چند وقت اخیر بسیار پرطرفدار بوده داشتن ابروهایی با حالت طبیعی و نچرال می باشد. بنابراین برای جذابیت بیشتر حالت طبیعی ابروهای خود را حفظ نمایید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :