ترمیم موی دکلره به سریع روش ممکن

تاریخ درج: 1398/05/06
سوختن، کش آمدن از جمله آسیب هایی که ممکن است بعد از دکلره کردن برای مو ایجاد شود که از زیبایی مو می کاهد. در این زمان ترمیم موی دکلره به سریع روش ممکن می تواند تنها راه حل مشکل شما باشد که به آن فکر کرده اید تا در کوتاهترین زمان  شادابی و سلامت را به موی خود بازگردانده و موهایی زیبا و شفاف داشته باشید.
 
1. استفاده از نرم کننده طبیعی به جای شامپو
اگر موی شما پس از دکلره دچار سوختگی و آسیب شده است استفاده از شامپو خشکی آن را بیشتر می کند. بنابراین اگر موی چربی دارید بمدت یک هفته از این شامپو استفاده نکرده تا پوست سر و موهای تان را نرم شود و به جای آن  از نرم کننده های طبیعی مانند نارگیل استفاده کنید تا رطوبت از دست رفته و اضافی را به موهای تازه دکلره شده و آسیب دیده خود برگردانید.
 
2. عدم استفاده از وسایل حرارتی
استفاده از ابزارهای حرارتی مانند سشوار و اتو به دلیل تماس مستقیم با مو، آسیب بیشتری به آن وارد خواهند کرد حتی اگر از اسپری قبل از این وسایل  استفاده کنید. بنابراین  بهتر است استفاده از این وسایل را برای مدتی کنار بگذارید.
 
3. استفاده از نرم کننده و ماسک مو تقویتی
برای ترمیم موی دکلره به سریع روش ممکن بهتر است از نرم کننده و ماسک موهای تقویتی مخصوص موهای رنگ شده استفاده نمایید. این محصولات به حفظ رطوبت مو در طول روز کمک کرده و در هوای بسیار گرم و سرد ترکیب قدرتمندی برای حفظ سلامت موهای شما است. همچنین برای توزیع یکنواخت آنها از یک شانه پس از اعمال استفاده کرده و در انتها با آب سرد آبکشی نمایید.
 
4. روغن نارگیل
روغن نارگیل به دلیل نفوذ به شفت مو، باعث رطوبت رسانی عمیق و ترمیم موهای آسیب دیده شما می شود. این یک روش مطمئن برای داشتن موهای قوی و سالم بوده و نیز جایگزین مناسب  برای شامپو می باشد. 
 
5. اولاپلکس
از آنجا که دکلره با فرایندهای شیمیایی مضر باعث خشک شدن مو و شکستگی آن می شود. اولاپلکس یک روش درمانی سریع برای موهای دکلره شده می باشد. در این روش درمانی ساده، بازسازی و اصلاح پیوندهای شکسته انجام شده و باعث می شود موهایی نرم و قوی داشته باشید. این راه درمانی گران قیمت طروات و شادابی را  به موهای خشک و آسیب دیده خود شما بازگردانده و از آسیب بیشتر مو جلوگیری می کند.
  
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :