ترفندهای گریم در باریک نشان دادن بینی

تاریخ درج: 1398/07/29
یکی از روش ها آرایشی که بدون جراحی به شما کمک میکند تا فرم بینی خود را اصلاح کرده و زیباتر دیده شوید گریم بینی می باشد. در واقع شما با آشنایی با ترفندهای گریم در باریک نشان دادن بینی می توانید یک صورت بی نقص و زیبا را به هنگام آرایش تجربه کنید.
 
- توجه به فرم بینی
قبل از اینکه بخواهید با گریم فرم بینی خود را اصلاح کرده و به شکل دلخواه خود در آورید باید فرم بینی خود را شناسایی کنید. اینکه بینی شما کوتاه یا بلند است و یا نوک آن رو به بالا یا پایین می باشد از اهمیت زیادی برخوردار است. همچنین اگرروی بینی خود دارای قوز و انحنا هستید باید نکات دیگری را مد نظر قرار دهید. که ما برای هر فرم بینی پیشنهاد ویژه ای برای شما داریم.
 
- بینی کوتاه
اگر بینی شما کوتاه است و می خواهید به کمک ترفندهای گریم در باریک نشان دادن بینی آن را اصلاح و گریم کنید می بایست به وسیله براش یا قلمو آغشته به رنگ یک درجه تیره تر از کرم روی پوست تون,دو خط به موازات تیغه ایجاد کنید. این دو خط رو نزدیکتر از اون چیزی که هست بکشید با این ترفند بینی بلند وباریک به نظر می رشد. همچنین زیر بینی را با قلم موی یک درجه روشن تر از پوست روشن کنید.
 
- بینی بلند
برای بینی های بلند کافی است دو خطی که قرار است روی تیغه بینی بکشید را دورتر از حد معمول کشیده تا بینی پهن تر به نظر بیاید. همچنین زیر بینی را تیره کنید تا از ارتفاع و بلندی بینی کم شود.
 
- نوک بینی رو به پایین و بالا
یکی از ترفندهای گریم در باریک نشان دادن بینی در افرادی که نوک بینی آنها رو به پایین می باشد ایجاد خطای دید می باشد. یعنی باید نوک بینی را تیره و زیر آن را روش کنید به کمک این ترفند نوک بینی کمی رو به بالا دیده خواهد شد. در نوک بینی روبه بالا نیز برعکس عمل خواهید کرد.
  
- بینی قوز دار
از آنجا که ما در گریم حق تیره کردن سطوح را نداریم نمی توانیم برای محو قوز بینی، استخوان بینی را تیره کنیم. بنابراین و بر طبق روال سابق دو خط بینی در دو طرف بینی ایجاد کرده و چون در بینی های قوزدار دو خط ما بین بینی به هم نزدیکتر است ما این دو خط رو کمی دور کرده و وسط بینی را یک درجه روشن تر از پوست می کنیم.
 
- نوک بینی گرد
از دیگر ترفندهای گریم در باریک نشان دادن بینی در افرادی با نوک بینی گرد، علاوه بر کشیدن دو خط بینی، باید این دو خط کمی دورتر از حد معمول کشیده شود و با ایجاد روشنی در وسط این دو خط, با استفاده از قلمو تیره زیر بینی را یک هلال گرد کشیده وداخل آن را با قلم موی روشن ,روشن کنید.سپس هلال ایجاد شده را به طرف پایین با همون قلمو تیره فید کنید تا خطوط محو شوند.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :