ترفندهای مهم در رنگ موی شرابی

تاریخ درج: 1398/06/07
یکی از رنگ موهای محبوب در بین خانم ها، رنگ موی شرابی است که حتما شما هم حداقل یک بار آن را امتحان کرده اید. این رنگ می تواند به چهره شما شادابی ببخشد بشرطی که با ترفندهای مهم در رنگ موی شرابی آشنا باشید زیرا تناژ اصلی مو تاثیر زیادی در خوشرنگ شدن این رنگ دارد.
 
- زمینه بلوند
یکی از ترفندهای مهم در رنگ موی شرابی توجه به تم قبلی رنگ مو است. اگر موهای شما در حال حاضر بلوند است و می  خواهید آن را شرابی کنید ممکن است رنگ موی شما بنفش دیده شود. بنابراین برای اینکه کاملا به رنگ شرابی دست یابید بهتر است قبل از رنگ شرابی، موهای خود را قرمز یا قهوه ای کنید. سپس پس از شستن مو و خشک کردن، رنگ شرابی را امتحان کنید. همچنین می توانید این رنگها را به صورت ترکیبی با هم استفاده کنید تا رنگ شرابی موهایتان جلوه بهتر و زیباتری داشته باشد. 
 
- زمینه تیره
رسیدن به رنگ شرابی به زمینه تیره کمی دشوار به نظر می رسد زیرا ممکن است این رنگ بخوبی روی موهای تان رنگ باز نکرده و در انتها رنگ موی شما قهوه ای تیره شود. برای دستیابی به رنگ شرابی روی موهای تیره بهتر است ابتدا موهای خود را کمی روشن کنید تا به پایه قهوه ای یا قرمز برسد. اگر موهای شما آسیب دیده است هرگز از دکلره استفاده نکنید بلکه ابتدا وپله پله موهای خود را روشن کرده و سپس از رنگ شرابی استفاده کنید.
اما اگر میخواهید موی خود را دکلره کنید بهتر است از دو روز قبل موهای خود را نشویید و سپس مایع دکلره را به مدت 10 الی 15 دقیقه روی موهای خود قرار دهید. دقت کنید مدت زمان بیشتر باعث خورد و سوختن موهای شما خواهد شد. پس از دکلره موهای خود را خشک کرده و رنگ شرابی را روی موهای تان بگذارید.
 این روش برای مواقعی است که رنگ موی شما به طور طبیعی تیره باشد، اما اگر موهایتان رنگ شده باشد این مراحل متفاوت خواهد بود و ممکن است این روش برای شما جواب ندهد.
 
- زمینه قهوه ای روشن
بهترین زمینه برای رنگ موی شرابی قهوه ای روشن می باشد.  زیرا در این حالت نه نیاز به دکلره دارید و نه نیاز به تیره کردن موهای تان، فقط کافی است رنگ شرابی را تهیه و روی موهای خود بگذارید. البته  این برای مواقعی که از قبل موهایتان را قهوه ای روشن کرده اید هم صدق می کند به شرطی که ریشه مو بیرون نیامده باشد، اگر ریشه ها بلند شده باشد، مو دو رنگ می شود و این چیزی نیست که شما می خواهید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :