ترفندهای متنوع آرایشی

تاریخ درج: 1398/05/07
 اگر جز افرادی هستید که به آرایش کردن عادت دارید و دچار روتین و یکنواختی شده اید، ترفندهای متنوع  آرایشی به شما کمک می کند تا چهره ای متفاوت را تجربه کرده و بر زیبایی خود بیافزایید. این ترفندهای ساده باعث می شود تا از آرایش روتین خود فاصله گرفته و جذاب تر شوید.

1. خط چشم خاص 
اگر عادت به استفاده از خط چشم مشکی در آرایش خود دارید، برای تنوع در سبک آرایش خود بهتر است از خط چشم های متالیک استفاده کنید و حتما یک خط چشم مدادی به رنگ طلایی نیز داشته باشید. با استفاده از این رنگ خط چشم، زیبایی چشمان شما دو چندان خواهد شد.
 
2. رژلب قرمز
یکی از ترفندهای متنوع آرایشی که باعث می شود چهره و آرایش شما دستخوش تغییر شود استفاده از رژلب قرمز می باشد. توجه کنید قبل از رژلب حتما از پوست لب لایه برداری کنید و بالم لب بزنید. همچنین خط لب همرنگ با رژلب خود زده و در انتها سطح لب را با رژ قرمز بپوشانید. برای زیبا دیده شدن ظاهر رژلب یک لایه نازک از برق لب رو بر روی لب پخش کنید. 
 
3. سایه شیمری یا شاین
سایه پودری شیمری و شاین به رنگ شامپاینی، بنفش، آبی سلطنتی یا زمردی می تواند چشم های شما را زیباتر و درخشان تر جلوه دهد.اگر قصد استفاده از این نوع سایه را دارید، خط چشم را فراموش کنید.
 
4. مژه مصنوعی
مژه مصنوعی برای مژه های کوتاه و کم پشت یکی از ترفندهای متنوع آرایشی است که یاعث می شود زیباتر دیده شوید. استفاده از مژه های تکی می تواند ظاهری طبیعی را برای مژه و چشمان شما ایجاد کند. بهتر است این مژه ها رو خیلی با دقت و با استفاده از اپلیکاتور مخصوص روی گوشه خارجی خط مژه بچسبانید تا چشمان شما کشیده تر دیده شود.
 
5. لاک ناخن
اگر تصمیم به تنوع و تغییر در سبک آرایش خود گرفته اید، پیشنهاد می کنیم لاک ناخن آبی تیره را حتما امتحان کنید. این لاک ناخن ظاهر کلاسیک و خیلی جذابی رو برای ناخن ها ایجاد کرده و باعث می شود تا دست های شما زیباتر از همیشه دیده شوند.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :