ترفندهای سفید کردن سر ناخن

تاریخ درج: 1398/06/06
داشتن ناخن هایی با سر سفید علاوه بر زیبایی باعث می شود تمیز و شیک دیده شوید. برای اینکار می توانید از لاک سفید سر ناخن یا طراحی ناخن استفاده کنید اما ترفندهای سفید کردن سر ناخن به شما کمک می کند بطور طبیعی ناخن های این چنینی داشته باشید.
 
1. خمیر دندان
یکی از ترفندهای سفید کردن سر ناخن استفاده از خمیر دندان می باشد. برای این کار کافی یک مسواک کهنه را برداشته و ناخن های تان را هفته ای یک بار با خمیر دندان بطور کامل برس کشیده و سپس آبکشی نمایید.
 
2. پرواکسید هیدروژن
پرواکسید هیدروژن نیز می تواند به شما در این زمینه کمک کند اما دقت کنید با پوست تان تماس پیدا نکند. برای انجام این عمل باید چند عدد گوش پاک کن را برداشته و پس از آغشته کردن به هیدروژن پرواکسید روی ناخن های تان بمالید.
 
3. قرص تمیز کننده دندان
قرص سفید کننده دندان نیز روش  خوبی برای سفید کردن سر ناخن ها می باشد. کافی است دو عدد قرص را در یککاسه آب حل کرده و هفته ای یک بار ناخن ها را به مدت 5 دقیقه در این محلول قرار دهید.
 
4. جوش شیرین
یکی دیگر از ترفندهای سفید کردن سر ناخن ترکیب جوش شیرین و هیدروژن پراکسید می باشد. کافی است این ترکیب خمیری شکل را با گوش پاک کن بمدت تقریبا یک ساعت روی ناخن های خود قرار داده  و سپس بخوبی با آب سرد بشویید. این عمل را هفته ای یک بار تکرار کنید.
 
5. لیمو ترش
یک روش طبیعی برای سفید کردن سر ناخن ها استفاده از آبلیمو ترش است. یک لیمو ترش را برش داده و در آب گرم بریزید و ناخن های تان بمدت 5 دقیقه در این محلول قرار دهید. اگر دستان تان زخم است از یک گوش پاک کن استفاده کنید تا دچار سوزش و التهاب نشوید. 

تمامی روش های گفته شده در بالا به شما کمک میکند به طور طبیعی و خانگی ناخن های خود بدون کوچکترین آسیب سفید کرده و دستانی زیبا و جذاب داشته باشید. زیرا لاک زدن و کاشت مداوم با این طراحی باعث می شود ناخن های تان به مرور زمان زرد و آسیب دیده شود. بنابراین تا می توانید روش های طبیعی را جایگزین روش های شیمیایی و زیان آور منید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :