ترفندهای زیرکانه آرایشی و جذابیت

تاریخ درج: 1398/06/13
اسرار و ترفندهای زیرکانه آرایشی و جذابیت بوجود آمده از طریق آن باعث می شود چهره شما رنگ دیگری به خود بگیرد. این ترفندهای زیرکانه و غیر معمول که توسط گریمورها و آرایشگران حرفه ای جمع آوری شده اند به شما در زیبایی چهره تان کمک می کنند.
 
1. مات کردن پوست با دئودورانت
معمولا آرایشگران برای مات و یک دست کردن پوست های چرب و براق از پدهای مات کننده استفاده می کنند اما یکی از ترفندهای زیرکانه آرایشی برای این کار استفاده از دئودورانت می باشد. کافی است نوک انگشتان خود را به مقداری دئودورانت آغشته کرده و سپس قسمت های چرب و براق صورت مانند پیشانی، بینی و چانه به صورت آرام با انگشت ضربه بزنید. این ترفند در زیر چشم ها و نقاط براق صورت، جلوه مات و زیبایی به چهره می دهد.
 
2. خط چشم رنگی
خط چشم های رنگی در درشت نشان دادن چشم ها نقش بسزایی دارند، در واقع شما میتوانید با کشیدن خط چشم های رنگی جلوه بیشتری به چشم های خود دهید. خط چشم مشکی به دلیل تیره بودن چشم ها را ریز تر نشان می دهد بنابراین برای اینکه چشم های خود را درشت تر نشان دهید بهتر است از  رنگ های زیتونی، نیلی و قهوه ای استفاده کنید.
 
3. آلوئه ورا به عنوان بیس 
یکی دیگر از ترفندهای زیرکانه آرایشی استفاده از آلوئه ورا برای زیرسازی و آماده ساختن پوست صورت خود برای آرایش می باشد. کافی است قبل از آرایش، پوست صورت خود را با مقداری از عصاره آلوئه ورا آغشته کنید، تا از نرم و براق شدن پوست خود شگفت زده شوید.
 
4. سایه ابرو
راه دیگر  برای درشت نشان دادن چشم ها استفاده از سایه ابرو است. استفاده از سایه ابرو همرنگ با رنگ ابروها با توجه به حفظ قوس ابرو نقش مهمی در این زمینه دارد، زیرا هر چه این قوس بیشتر باشد و ابرو بالاتر از چشم نشان داده شود، چشم ها درشت تر بنظر خواهند آمد.
 
5. دوبار ریمل بزنید
هیچ چیز جذاب تر از مژه هایی بلند و فر خورده نیست. برای داشتن مژه هایی بلندتر، پس از یک مرتبه استفاده از ریمل، اجازه دهید تا خشک شود و دوباره ریمل بزنید. این ترفند غیرمعمول  و زیرکانه مژه های شما را از حد معمول بلندتر نشان می دهد.
 
6. کشیدن دور لب 
برای اینکه رژلب شما در محدوده مشخص لب قرار گرفته و کج نباشد  ابتدا دور تا دور لب را با رژ لب یا خط لب کشیده، سپس داخل لب را پر کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :