ترفندهای زیبایی ناخن

تاریخ درج: 1398/06/21
ناخن ها از جمله اعضای دوست داشتنی هستند که می توانند زیبایی دستان شما را دوچندان کنند البته به شرطی که با ترفندهای زیبایی ناخن آشنا باشید. در واقع ناخن های بلند و سالم باعث می شوند شیک، تمیز و آراسته بنظر رسیده و به هر مدلی که می خواهید آنها را دیزاین کنید. 
 
1. عدم استفاده از استون
استون یک حلال شیمیایی برای پاک کردن لاک ناخن بوده که باعث خشک شدن لایه بیرونی ناخن می شود. بنابراین برای جلوگیری از آسیب ناخن و حفظ رطوبت در آن ناخن بهتر است به طور مداوم از این حلال استفاده  نکرده و  یا کلا از پد لاک پاک کن به جای آن استفاده کنید.
 
2. استفاده از دستکش 
برای جلوگیری از نرم  و ضعیف شدن ناخن در هنگام شستشو و نظافت بهتر است از دستکش استفاده کنید زیرا آب توسط ناخن ها به سرعت جذب می شود. زیرا این فرایند شیمیایی ناخن را ضعیف و شکننده کرده و شما را از داشتن ناخن های بلند و زیبا محروم می کند.
 
3. قرص بیوتین
اگر ناخن هایی نازک و شکننده دارید می توانید از بیوتین استفاده کنید.این قرص باعث رشد و تقویت ناخن شده و علاوه بر تحریک رشد، باعث استحکام آن ها نیز می شود.
 
4. استفاده از محلول کراتین
یکی از ترفندهای زیبایی ناخن کراتین درمانی است. از آنجا که ناخن ها برای رشد و تقویت به مقدار زیادی پروتئین نیاز دارند که در صورت عدم تامین ان توسط بدن ناخن ها نازک و شکننده خواهند شد.برای جبران این مقدار می توانید از محلول کراتین موجود در بازار استفاده کرده و سطح ناخن را با آن ماساژ دهید. 
 
5. سوهان کشی
از دیگر ترفندهای زیبایی ناخن که باعث می شود ناخن ها فرم گرفته و یکدست دیده شوند سوهان کشی می باشد. این ترفند از شکسته شدن ناخن جلوگیری کرده به شرط انکه با نحوه صحیح سوهان کشیدن آشنا باشید یعنی سوهان را در یک راستا حرکت داده و از حرکات رفت و برگشتی خودداری کنید تا ناخن های تان ترک نخورد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :