ترفندهای رفع چین و چروک صورت

تاریخ درج: 1398/05/24
چین و چروک صورت یکی از عواملی است که با گذر سن بیشتر نمایان می شود و می تواند به یکی از دغدغه های اصلی خانم ها تبدیل شود. اما نگران نباشید ترفندهای رفع چین و چروک صورت به شما کمک خواهد کرد تا حدودی از این عارضه جلوگیری کرده و چروک های ریز را از بین ببرید. برای نتیجه گیری بهتر می توانید  از روش هایی مانند پرکننده، بوتاکس، لایه برداری و لیزر استفاده کرده و این روش ها را جایگزین کرم ها و روش های خانگی کنید.
 
- لیفت صورت
یکی از بهترین ترفندهای رفع چین و چروک صورت لیفت یا همان بالا کشیدن پوست می باشد اما شاید هزینه گزاف آن شما را ناامید کند ولی بهتر است بدانید که هزینه لیفت پوست صورت شما را از تکرر تزریق بوتاکس در سال و هزینه های آن برای مدت ها راحت کرده و علاوه بر این باعث خواهد شد حس جوانی کنید.
 
- بوتاکس
اگر با دانستن تمام مزایای لیفت صورت، هزینه آن برای شما زیاد است می توانید بوتاکس را جایگزین کنید. شما می توانید 30 سال پیاپی بوتاکس تزریق کرده و هر بار به مدت ۳ الی ۶ ماه از دوام آن روی پوست خود لذت ببرید و پوستی جوان تر و شاداب داشته باشید. البته هزینه ی بوتاکس نیز بسیار کمتر از لیفت پوست می باشد.
 
- لایه برداری
لایه برداری و اسکراب پوست نیز سلول های مرده را از روی پوست پاک کرده و باعث می شود پوست نفس کشیده و پوستی شاداب و تازه را تجربه کنید. این روش نیز هزینه زیادی نداشته و در کاهش چین و چروک تا حدودی زیادی موثر است.
 
- پرکننده صورت
یکی دیگر از ترفندهای رفع چین و چروک صورت استفاده از پرکننده های تزریقی می باشد. این روش جایگزین چربی تحلیل رفته پوست بوده و خطوط عمیق صورت را پرمی کنند و باعث می شود پوست شما پر و صاف شود.  هزینه این روش به نسبت لیفت پوست سنگین نبوده و می توانید از این روش بهره ببرید.
 
- لیزر
آخرین ترفند پیشنهادی ما به شما لیزر می باشد. با بالا رفتن سن کلاژن سازی توسط پوست به طور چشم گیری کاهش یافته و باعث می شود پوست چروک و پیر شود. لیزر های جدید با قدرت نفوذ عمیق به لایه های پوست و کلاژن سازی باعث جوان سازی پوست می شوند .لیزر فرکسل محبوب ترین لیزر در این زمینه می باشد. اگر پس از لیزر دچار تورم و التهاب شدید نگران نشوید زیرا پش از چند ساعت تمامی این عوارض از بین خواهد رفت می توانید از کمپرس یخ نیز برای تسریع روند بهبود استفاده کنید.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :