ترفندهای داشتن ظاهری طبیعی با آرایش

تاریخ درج: 1398/05/09
گاهی برای اینکه بخواهید با آرایش طبیعی بنظر برسید کاری دشوار محسوب می شود اما با آگاهی به ترفندهای داشتن ظاهری طبیعی با آرایش می توانید به راحتی ظاهری طبیعی با آرایش تجربه کرده و زیبا و جذاب بنظر برسید. این سبک آرایشی در مهمانی و هنگامی که لباسی پر زرق و برق و رنگارنگ دارید نیز باعث می شود مدرن تر بنظر برسید. 
 
1. کرم بیس 
قبل از هرچیز برای داشتن ظاهری طبیعی باید پوست خود را پاکسازی کنید. یک کرم ضد آفتاب  برای مهمانی و دورهمی دوستانه و کرم گریم، انتخاب مناسبی برای پارتی و مراسم شبانه شما می  باشد. 
 
2. کرم پودر
یکی از ترفندهای داشتن ظاهری طبیعی با آرایش استفاده از کرم پودر با پایه سبک برای رنگ دهی به صورت می باشد. فراموش نکنید برای این کار می توانید از کرم مرطوب کننده رنگی نیز استفاده کنید.
 
3. قلم گریم
برای پوشاندن عیوب صورت و همچنین عدم استفاده یکنواخت کرم بر روی پوست صورت می توانید از قلم گریم استفاده کنید. این قلم با ایجاد یک لایه خیلی نازک باعث می شود آرایش شما کاملا به چشم بیاید.
 
4. توجه به رنگ پوست
اگر پوست برنزه دارید، آرایش ملایم شما باید کمی برنزه تر باشد.کرم صورت شما بهتر است رنگ های تیره تر با حالت قرمز یا قهوه ای داشته باشد. اما اگر پوست شما روشن است، با رنگ های روشن کار کنید. در واقع مورد بهتر است تن طبیعی پوست تان را در نظر بگیرید.
 
5. رژلب
یکی دیگر از ترفندهای داشتن ظاهری طبیعی با آرایش استفاده از رژلب همرنگ با رنگ لب شماست. اگر لب های شما فوق العاده کمرنگ است با رژلبی که به رنگ اصلی لب شما نزدیک است آن را تقویت کنید.
 
6. ریمل
ریمل بلند کننده یا سرم مژه  یکی از لوازم آرایشی است که به درخشش بیشتر چشم ها و طبیعی به نظر رسیدن آن  کمک می کند. دقت کنید ریمل را حتما روی مژه های تان بچرخانید.
 
7. سایه ابرو
سایه ابرو به شما کمک می کند تا نواحی خالی ابرو خود را پر کرده و ابروهای تان طبیعی و پرپشت بنظر برسند اما اگر پلک های افتاده دارید کمتر سایه بزنید.
 
8. خط چشم 
اگر پوست شما تیره رنگ است از خط چشم تیره و اگر پوست شما روشن است از یک خط چشم خاکستری رنگ استفاده کنید. این کار باعث می شود چشمان شما طبیعی دیده شود.
 
نکته مهم
برای داشتن آرایشی ملایم و طبیعی باید دقت کنید خطوط بین ابروها، روی لب، سایه چشم و کرم پودر را محو کنید تا دیده نشوند.همچنین تن اصلی پوست صورت خود را فراموش نکنید. این ترفندهای ساده به شما کمک می کند تا با وجود آرایش صورتی طبیعی و زیبا بنظر برسید، انگار که آرایش ندارید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :