ترفندهای داشتن ته ریش

تاریخ درج: 1398/01/15
بسیاری از آقایان برای جذاب بودن نیاز به داشتن ریش بلند ندارند تنها داشتن یک ته ریش کافی است. اما گاهی با ترفندهای داشتن ته ریش آشنا نیستند و نامرتب بنظر می رسند. در واقع یک ته ریش تراشیده و تمیز باعث می شود خانم ها بیشتر جذب آقایان شوند. همچنین ته ریش مردان را عضلانی و جذاب نشان خواهد داد.
 
1. استفاده از ریش تراش
یکی از ترفندهای داشتن ته ریش مرتب استفاده از یک ریش تراش قابل تنظیم استفاده کنید.

2. کوتاهی مو 
قبل از زدن ریش ومرتب کردن آن برای ته ریش، موهای خود را کوتاه کنید و سپس صورت را آماده تمیزکاری کنید. در غیر اینصورت شلخته و نامرتب بنظر خواهید رسید.  

3. مرتب کردن سبیل 
یکی از اصول داشتن ته ریش این است که سبیل شما نیز کوتاه و مرتب باشد. برای این امر از یک قیچی و ریش تراش مرتب استفاده کرده و موهای اضافه خود را بتراشید.

4. خط انداختن روی گونه
موهای روی گونه و زیر چانه خود را بتراشید و روی گونه خط بیاندازید.دقت کنید خط هر دو طرف صورت روی گونه موازی باشد.

5. فاصله زمانی 
برای جذاب بودن با ته ریش،هر 2 الی 4 روز صورت خود را با ماشین ریش تراش قابل تنظیم اصلاح کنید. سپس انگشتان خود را روی ته ریش تان بکشید تا از مساوی شدن آن مطمئن شوید. در صورت لزوم یکبار دیگر با همان شماره ریش تراش روی ریش خود بکشید تا مرتب و جذاب دیده شوید.

6. دقت به جزئیات
یکی دیگر از ترفندهای داشتن ته ریش، توجه به جزئیات می باشد. اجازه ندهید ریش بر روی گونه های تان رشد کند زیرا باعث می شود نامرتب بنظر برسید. اگر ته ریش شما تا روی گوه ها آمده است حتما آن را با با تیغ اصلاح کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه مردانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :