ترفندهای خانگی جداسازی ناخن مصنوعی و کاشت

تاریخ درج: 1398/07/21
بسیاری از افرادی که کاشت ناخن را تجربه کرده اند به دلیل صرف هزینه ماهانه برای ترمیم و تضعیف ناخن های خود ترجیح می دهند که از شر این ناخن ها خلاص شوند. اگر شما هم جز این دسته از افراد بوده و برای این کار وقت کافی برای رفتن به آرایشگاه را ندارید می توانید از ترفندهای خانگی جداسازی ناخن مصنوعی و کاشت استفاده کرده و به ناخن های تان اجازه دهید تا نفس کشیده و تقویت شود.
 
- استون و ورق آلومینومی
یکی از کاربردی ترین و در عین حال ساده ترین ترفندهای خانگی جداسازی ناخن مصنوعی و کاشت استفاده از استون به همراه ورق آلومینومی یا فویل می باشد. که برای اعمال این روش و راحت تر جدا شدن ناخن ها باید آنها را تا جایی که می شود کوتاه کرده و لاک روی آن را نیز پاک نمایید. سپس اطراف ناخن را با وازلین چرب کنید. در انتها یک پنبه آغشته شده به استون را روی ناخن های خود قرار داده و با یک ورقه آلومینیومی هر ناخن را بپیچید و  اجازه دهید 20 الی 30 دقیقه در همان حالت باقی بماند. سپس فویل را باز کرده و به راحتی ناخن ها را جدا کنید.
 
- استفاده از  نخ دندان
جداسازی به این روش نیاز به یک همراه دارد زیرا شما به تنهایی نمی توانید از این روش استفاده کنید. برای انجام جداسازی ناخن با نخ دندان ابتدا کوتیکول های ناخن را با وسیله مخصوص این کار کنار زده و کمی از لبه داخلی ناخن مصنوعی یا کاشت خود را بلند. سپس از همراه خود بخواهید نخ دندان را با حرکات منظم افقی زیر ناخن ها کشیده و تا زمانی که ناخن به طور کامل جدا شود این روند را ادامه دهید. این ترفند باعث می شود ناخن ها به طور کامل و بدون هیچ دردسری از دستان شما جدا شوند.
 
- کاسه آب داغ
از دیگر ترفندهای خانگی جداسازی ناخن مصنوعی و کاشت قرار دادن ناخن ها در کاسه آب داغ می باشد. برای اینکار ابتدا ناخن ها را کوتاه کرده و کمی لبه های کاشت را بلند کنید تا آب داغ به زیر ناخن نفوذ کند. سپس به راحتی ناخن ها خود را جدا کنید. این روش در صورتی موثر است که اجازه ندهید آب داخل کاسه ولرم یا سرد شود بنابراین برای حفظ گرما و داغ ماندن آب به صورت دائم به آن آب داغ اضافه کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :