ترفندهای جوانسازی لب ها

تاریخ درج: 1398/06/30
بله درست شنیده اید، لب ها اولین عضو در صورت هستند که پیری را نشان می دهند اما متاسفانه آنچنان که باید مورد توجه قرار نمی گیرند. بنابراین برای اینکه مانع این روند شوید بهتر است ترفندهای جوانسازی لب ها را فرا بگیرید تا لب هایی زیبا، جوان و جذاب داشته باشید.
 
- علائم پیری لب
علائم پیری لب معمولا در اطراف لب بروز کرده و باعث تغییرات کلی در لب ها می شوند. تغییر شکل و کم حجم شدن لب ها و ایجاد خطوط ریز در اطراف آن از جمله این علائم هستند. البته عواملی چون کشیدن سیگار، رنگ پوست و نور خورشید نیز در این زمینه موثر بوده و بروز این علائم را سرعت می بخشند.
 
1. سرم لب
یکی از ترفندهای جوانسازی لب ها استفاده از سرم لب می باشد. این سرم ها حاوی ترکیبات ضد پیری و رتینول هستند که با افزایش کلاژن سازی در لب، علاوه بر رفع لک و رنگ تیره لب باعث جوانسازی آن نیز می شوند. همچنین این سرم ها به دلیل وجود چند نوع آنتی اکسیدان، اسید هیالورونیک و روغن نارگیل باعث آبرسانی و افزایش حجم لب می شوند.
 
2. اسکراب و لیزر لب
این روش یکی از سریع ترین روش ها برای رفع خطوط و رنگدانه های لب بوده که بدون فرکانس رادیویی انجام شده و با ایجاد کلاژن باعث جوانسازی لب ها می شود. همچنین لایه بردارهای مخصوص لب حاوی آلفا هیدروکسی اسید بوده که اثر ضد پیری قوی بر روی لب دارند.
 
3. تزریق لب
این نوع تزریق لب با جنبه زیبایی آن که باعث حجم دادن و پرکردن لب ها می شود متفاوت است. در این روش خطوط لب با استفاده از پرکننده ها ترمیم و پر می شود تا لب ها به حالت طبیعی خود بازگردند زیرا افایش سن باعث از بین رفتن این خطوط می شود. به دلیل تزریق اسید هیالورونیک به صورت خیلی ظریف شکل و ظاهر لب تغییری کرده بدون انکه به چشم بیاید. همچنین برای رفع چین و چروک اطراف لب نیز می توانی از بوتاکس کمک بگیرید.
 
! نکته آخر
در انتها برای آنکه لبانی جوان و زیبا داشته باشید به غیر از استفاده از ترفندهای جوانسازی لب ها، همیشه از رژلب های حاوی SPF استفاده کنید. همچنین اگر به این نوع از رژلب ها دسترسی نداشتید آنتی اکسیدان های طبیعی را جایگزین آن کرده تا از لبان خود در برابر نور خورشید محافظت کنید. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :