ترفندهای آرایشی مناسب نوجوانان

تاریخ درج: 1398/05/31
اگر هنوز در سن نوجوانی و بلوغ هستید و در دوران مدرسه نمی توانید آرایش داشته باشید، بهترین فصل برای ایجاد تنوع در چهره شما تابستان می باشد. برای این تغییر کافی است با ترفندهای آرایشی مناسب نوجوانان را فرا گرفته و  از چهره خود لذت ببرید فقط فراموش نکنید آرایش ملایم چهره شما را ظریف و دخترانه جلوه خواهد داد.
 
1. کرم پودر
برای بیس صورت از کرم پودر رنگی گلاسیر استفاده کنید تا علاوه بر شفاف شدن به چهره شما رنگ ببخشد. می توانید پخش کردن کرم پودر را اول با یک ابر یا قلم آرایشی شروع کنید سپس با انگشتان تان ادامه دهید.
 
2. رژگونه
اگر پوست شما گندمی است برای درخشندگی بیشتر صورت، رژگونه صورتی کمرنگ یک انتخاب مناسب برای شما می باشد. پودر را روی برجستگی گونه و در امتداد خط استخوان گونه بزنید و در کنار صورت آن را در بین موها به طرف بالا بکشید.
 
3. آرایش چشم
یکی از ترفندهای آرایشی مناسب نوجوانان استفاده از یک سایه به رنگ صورتی طلایی ملایم می باشد. برای زدن سایه از خط پشت مژه ها تا پشت پلک و بالای آن را سایه زده و کمی فضای خالی زیر ابرو به جای بگذارید.
 
4. ریمل
برای برجسته نشان دادن چشم ها از ریمل استفاده کرده و به طور کامل مژه های بالا و پایین را ریمل بزنید. سپس با یک برس مژه دیگر مقدار اضافی ریمل را پاک کرده و مژه ها را از هم باز کنید.
 
5. شانه کردن ابرو
یکی دیگر از ترفندهای آرایشی مناسب نوجوانان شانه کردن ابروها می باشد.برای این کار از ژل  مخصوص ابرو استفاده کنید و یا کمی اسپری مو را روی یک مسواک تمیز بزنید و روی ابروها بکشید.
 
6. رژلب
لب ها را طوری آرایش کنید تا در حالی که طبیعی بنظر می رسد کمی رنگ به چهره ببخشد. برای این کار ابتدا با یک مداد لب نازک و به رنگ روشن مرز لب ها را مشخص کرده و آن را روی سطح لب نیز بکشید. سپس یک برق لب یا کرم لب صورتی روی آن بزنید. پوشاندن لب با مداد باعث پر تر شدن لب و ماندگاری بیشتر برق لب روی آن می شود.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :