ترفندهای آرایشی رفع چین و چروک اطراف چشم

تاریخ درج: 1398/05/27
یکی از دغدغه های خانم ها که با بالا رفتن سن بیشتر می شود افزایش چین و چروک اطراف چشم می باشد. اگر می خواهید از هزینه های گزاف کلینیک زیبایی در امان باشید می توانید از ترفندهای رفع چین و چروک اطراف چشم استفاده کرده و ان را رفع کنید.
 
- کرم رفع کبودی دور چشم
یکی از ترفندهای آرایشی رفع چین و چروک اطراف چشم استفاده از کرم رفع کبودی دور چشم می باشد. در خرید این کرم دقت کنید که با رنگ کرم پودرتان همرنگ بوده تا در هنگام آرایش تضادی ایجاد نشود. همچنین برای جوان تر بنظر رسیدن سعی کنید این دو کرم یک درجه روشن‌تر از پوست تان باشد. برای زدن این کرم نیز تنها به زیر چشم بسنده نکرده و اطراف چشم بلکه روی پلک بالا هم بمالید تا اطراف چشم همرنگ شود. هنگام استفاده نیز از فرچه‌ و قلمو های و یا از نوک انگشت تان استفاده کنید تا چین و چروک ها کاملا پوشیده شوند.
 
- استفاده از سایه چشم
برای رفع چین و چروک اطراف چشم می توانید از سایه چشم استفاده کنید. ترکیب رنگ‌های روشن روی پلک و رنگ‌های تیره مثل قهوه‌ای کنار چشم باعث می شود تا چین و چروک‌های ریز چشم شما به چشم نیایند.
 
- فیکس کردن آرایش 
همانطور که گفتیم استفاده از کرم پودر، سایه و کرم ضدکبودی برای پوشاندن خطوط اطراف چشم ایده خوبی است بشرط آنکه با پودر یا اسپری های بی رنگ فیکساتور آرایش ثابت شوند. در غیر این صورت در اثر تعریق، چربی آرایش حرکت کرده و چروک‌ها نمایان می‌شود. پس از اتمام آرایش با یک فرچه پهن و بزرگ مقداری پودر برداشته و روی صورت خود بزنید. برای آنکه مطمئن شوید به اندازه از پودر استفاده کرده‌اید انگشت تان را روی صورت بزنید، اگر احساس خشکی و نرمی داشتید ,استفاده به اندازه بوده اگر احساس چربی و لیزی دارید یعنی هنوز به پودر بیشتری نیاز است.
 
- بوتاکس
اگر هیچ کدام از ترفندهای آرایشی رفع چین و چروک اطراف چشم برای شما جواب نداد، راه‌ حل نهایی استفاده از سم بوتولیک یا همان بوتاکس است. این سم به کمک سوزن‌ های ریز بدون بیهوشی تزریق می‌شود. این سم باعث می شود بعد از ۲ هفته عضلات ناحیه فلج شده و چین و چروک به صورت ندریجی محو شوند.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :