ترفندهای آرایشی دخترانه 2019

تاریخ درج: 1398/02/02
سبک های آرایشی هر سال دستخوش تغییر می شود. یکی از این سبک ها آرایش دخترانه می باشد. برای اینکه آرایشی شیک و دخترانه داشته باشید بهتر است با ترفندهای آرایشی دخترانه 2019 آشنا شوید. آشنایی با این نکات ریز شما را جذاب نشان خواهد داد.
 
 - آرایش براق
اگر می خواهید آرایش براق داشته باشید سبک آرایش براق با اضافه کردن خطوط آبی رنگ به خط چشم های مشکی و همچنین استفاده از سنگ ریزه های تزئینی در قسمت پشت چشم و بالای پلک تکمیل می شود .
 
- رژگونه
یکی از ترفندهای آرایشی دخترانه 2019 با توجه به رنگ امسال استفاده از  رژگونه هلویی رنگ است. رژگونه خود را از روی استخوان گونه کشیده و تا انتهای ابرو ادامه دهید ، این سبک یک سبک جدید از رژگونه ی سال 2019 میباشد.
 
- سایه های ترکیبی
سایه های ترکیبی که همه با رنگ های روشن ترکیب می شوند و سایه های رنگین کمانی را ایجاد می کنند سبک جدید سایه های سال هستند . ترکیب سبز با آبی یا صورتی با زرد یا نارنجی بهترین ترکیب رنگ  ها برای سایه محسوب می شوند. همچنین سایه های آبی به همراه خط چشم های آبی رنگ و مداد نقره ای که خط باریکی روی خط چشم آبی می کشد یک سبک از سایه زدن است که بیشتر هنرپیشه ها نیز طرفدار این سبک از سایه زدن هستند.
 
- استفاده از سنگ های تزیینی
 اگر به دنبال سبک استفاده از سنگ های تزئینی در آرایش چشم خود هستید حتما باید به این نکته توجه کنید که از سایه ی چشم قهوه ای و برنز استفاده کنید زیرا این دو رنگ ترکیب بی نظیری را با سنگ های تزئینی ایجاد می کنند.

- سایه لب
یکی دیگر از ترفندهای آرایشی دخترانه 2019 استفاده از سایه لب می باشد.  سایه های لب با کم ترین آرایش چشم سبک جدیدی از آرایش هستند ، در این سبک بجای رژ لب از سایه ی لب مات استفاده می شود و لب ها خیلی برجسته و جذاب می شوند و آرایش چشم باید در کم ترین حالت خود و بسیار ساده باشد. البته می توانید آرایش چشم کامل هم داشته باشید اما اگر می خواهید اصول این سبک رعایت شود بهتر است آرایش چشم خیلی ساده ای داشته باشید.

- مژگان پرپشت
مژه های پرپشت و ضخیم از جمله سبک سال جدید می باشد. در این سبک اگر مژه های یک دست پرپشت و ضخیم را استفاده کردید حتما رژ لب و رژ گونه ی خود را هم رنگ انتخاب کنید تا اصول سبک آرایش سال را رعایت کرده باشید. برای این کار می توانید از ریمل پرپشت کننده و یا کاشت مژه بهره ببرید.

- نکته !
توجه کنید هر سال سبک های زیاد و جدیدی از آرایش ارائه می شود ولی حتما قبل از این که سبک های آرایشی را انتخاب کنید، سعی کنید ابتدا آن را روی صورت خود امتحان کنید و هر کدام که چهره شما را جذاب و زیبا می کند را انتخاب کنید.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :