ترفندهای آرایشی خانم های مسن

تاریخ درج: 1398/01/25
امروزه در اکثر مقالات و دنیای مجازی از نکات مهم و ترفندهای آرایشی برای بانوان سخن به میان آمده است و بیشتر توجهات به این امر معطوف است. اما آنچه در میان نادیده گرفته می شود ترفندهای آرایشی خانم های مسن می باشد. نکات آرایشی موجود در تمامی سنین قابل استفاده نیست و با بالا رفتن سن دیگر نمی توان از این شیوه ها استفاده کرد. این بار نوبت افرادی رسیده است که سن بیشتری دارند. 
 
1. استفاده از روغن بچه 
با بالا رفتن سن مژه ها نازک شده و بیشتر می ریزند. برای جلوگیری از این امر بهتر است پس از پاک کردن آرایش، مژه ها را مرطوب نگه دارید. یکی از ترفندهای آرایشی برای خانم های مسن در این زمینه استفاده از روغن بچه برای پاک کردن چشم می باشد.
 
2. استفاده از مرطوب کننده
یکی از ترفندهای آرایشی خانم های مسن، ترکیب کرم پودر با مرطوب کننده می باشد. با این ترفند میک آپ شما شما ظاهری طبیعی پیدا کرده و شما را جوان و شاداب نشان خواهد داد.
 
3. استفاده از رژ لب بجای رژ گونه
با بالا رفتن سن و افزایش چین و چروک پوست، بهتر است از مواد آرایشی پودری مانند پنکیک و رژگونه کمتر استفاده کنید زیرا که چروک های شما را بیشتر نمایان می کند. بنابراین بهتر است به روش کلاسیک جای رژ لب از رژ گونه استفاده کنید. یعنی روی گونه خود یک نقطه از رژ لب را زده و با دست پخش کنید و در انتها از یک براش بای محو کردن آن استفاده کنید.
 
4. کانسیلر دور لب
از دیگر ترفندهای آرایشی خانم های مسن برای حجیم تر کردن لب ها، استفاده از کانسیلر دور لب می باشد. این کانسیلر کمک می کند تا خط لب شما نمایان شده و چین و چروک های دور لب که باعث می شود لب های شما کوچک دیده شود محو شوند.
 
5. اجتناب از لوازم آرایشی پودری
همانطور که گفته شد با بالارفتن سن و افزایش چین و چروک پوست، استفاده از لوازم آرایشی پودری باعث می شود تا چین و چروک ها بیشتر دیده شده و پوست حالت خشکی پیدا کند. بنابراین توصیه می شود از این دسته لوازم آرایشی استفاده نکنید.
 
6. پودر بچه برای مژه
استفاده از لوازم آرایشی پودری اگرچه برای پوست در سنین بالا مناسب نیست اما به دلیل نازک شدن مژه ها بهتراست از پودر بچه قبل از ریمل زدن بر روی مژه خود استفاده کنید تا مژه هایتان ضخیم تر بنظر برسند. برای این کار یک براش ریمل را به پودر بچه آغشته کرده و به مژه هایتان بزنید و سپس از ریمل استفاده کنید. با این ترفند ساده مژه های شما بهتر و ضخیم تر بنظر می رسند. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :