ترفندهای آرایشی برای مو مشکی ها

تاریخ درج: 1398/05/14
اگر جز افرادی هستید که به موی مشکی علاقه دارید و اغلب موهای تان به این رنگ است می توانید با ترفندهای آرایشی برای مو مشکی ها جذاب تر از همیشه بوده و بدرخشید. در واقع موی مشکی خود به تنهایی به چهره شما رنگ می بخشد اما برخی ترفندهای آرایشی این رنگ و جذابیت را دو چندان میکند. با ما همراه باشید.
 
1. سایه مشکی و رژ نوود
یکی از ترفندهای آرایشی برای مو مشکی ها  استفاده از سایه مشکی و دودی به همراه رژلب نوود  می باشد. این استایل آرایشی باعث می شود مانند یک سلبریتی دیده شده و زیبایی شما را دو چندان می کند!

2. رژلب قرمز 
یک مکمل آرایشی برای موهای مشکی رژلب قرمز می باشد. این رنگ رژلب هم در تیپ و استایل و هم در آرایش صورت شیک و جذاب است بعلاوه در ترکیب با موی مشکی، یک ترکیب رنگی شیک و ایده آل است.
 
3. آرایش سبک کلاسیک
 آرایش با سبک کلاسیک یکی از جذاب ترین مدل های آرایش با رنگ موی مشکی است که می تواند یک استایل فوق العاده در مهمانی ها و مراسم های مختلف باشد.
 
4. آرایش چشم فانتزی
آرایش چشم فانتزی نیز می تواند در ترکیب با رنگ موی مشکی یک ترکیب شیک به شمار رود. شما می توانید از نگین های زیبا پشت چشم با هر رنگ لباس یا تم مهمانی ها استفاده کرده و ست کنید و در عین فانتزی بودن زیبا و منحصربفرد بنظر برسید.
 
5. آرایش لایت و ملایم
از دیگر ترفندهای آرایشی برای مو مشکی ها ، آرایش لایت و ملایم می باشد. رژلب نوود و خط چشم گربه ای هر دو از فاکتورهای مهم آرایش شیک و لایت به حساب می آیند که در هر شرایط و موقعیتی مناسب می باشد.
 
6.آرایش غلیظ
اگر به یک مهمانی خاص و رسمی دعوت شده اید و موی شما مشکی است، مژگانی پرپشت، سایه پررنگ و رژلب مخملی و مات بسیار زیبا بوده و زیبایی چهره شما را دوچندان خواهد کرد و باعث می شود در جمع می درخشید.
 
7. آرایش لایت و موی چتری
از جمله مدل موهایی که با موی مشکی و آرایش لایت بسیار شیک و جذاب است، موی چتری است. این مدل ها برای دختران مناسب بوده و باعث می شود ملیح و جذاب دیده شوید.
 
8. رژلب مات
این آرایش جذاب با موهای مشکی از فرق باز شده و بلند به همراه رژلب صورتی مات، مناسب خانم های جوان بوده و بر جذابیت آنها می افزاید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :