ترفندهای آرایشی برای جوان تر دیده شدن

تاریخ درج: 1398/07/23
بسیاری از افراد و به خصوص خانم ها دوست دارند همیشه جوان و شاداب به نظر برسند. دستیابی به این مهم چندان سخت نیست و شما به راحتی با ترفندهای آرایشی برای جوان تر دیده شدن می توانید از سن خود جوان تر دیده شوید.
 
1. استفاده از مرطوب کننده
یکی از مشکلاتی که با افزایش سن خود را بیشتر نشان داده و باعث چین و چروک در پوست می شود خشکی پوست می باشد. بنابراین برای اینکه پوست شما بعد از استفاده از کرم پودر صاف و یکدست دیده شود بهتر ستز یک مروب کننده یا پرایمر روی پوست خود استفاده کنسد.پرایمر ضمن حفظ رطوبت پوست باعث می شود کرم پودر خیلی راحت روی پوست پخش شود.
 
2. کانسیلر برای زیر چشم
یکی از ترفندهای آرایشی برای جوان تر دیده شدن استفاده از کانسیلر در زیرچشم برای محو کردن تیرگی و چروک های چشم می باشد. بنابراین برای اینکه جوان تر دیده شوید کانسیلر را فراموش نکنید.
 
3. آرایش چشم
از آنجا که چرب بودن پشت پلک باعث می شود تا سایه ماندگاری کمتری داشته و پخش شود اکثر خانم ها از زدن سایه صرف نظر کنند. برای جلوگیری از این اتفاق میتوانید یک لایه نازک پرایمر را روی پلک خود بزنید تا سایه چشم فیکس و ثابت باقی بماند. همچنین برای جوان تر دیده شدن بهتر است که آرایش چشم شما ساده و طبیعی باشد.
 
4. فر کردن به مژه
از دیگر ترفندهای آرایشی برای جوان تر دیده شدن صورت حالت دادن به مژه ها می باشد. برای این کار می توانید از فر مژه استفاده کرده و یا از کاشت مژه استفاده کنید.
 
5. استفاده از ضد آفتاب
اشعه های مضر آفتاب باعث می شود پوشت چربی و رطوبت خود را از دست داده و در نهایت چروک شود. برای محافظت از پوست در برابر نور خورشید کافی است از یک ضد آفتاب با کیفیت و متناسب با نوع پوست خود به صورت روزانه استفاده نمایید.
 
6. پاک کردن آرایش چشم
از انجا که چشم گذر سن را در فرد و به ویژه در خانم ها بخوبی نشان می دهند توصیه می شود هنگام پاک کردن آرایش چشم از کشیدن و فشار پوست اطراف چشم خودداری کنید زیرا باعث بروز چین وچروک زودرس در اطراف چشم خواهد شد. همچنین برای پاک کردن از یک پاک کننده مخصوص چشم استفاده نمایید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :