ترتیب رنگ مو و کوتاهی یا برعکس ؟!؟

تاریخ درج: 1398/05/29
اگر قصد دارید موهای خود را رنگ و کوتاه کنید تا بحال به ترتیب رنگ مو و کوتاهی یا برعکس فکر کرده اید ؟؟؟ شما باید بدانید کدام روش برای شما بصرفه تر بوده و موی شما را کمتر دچار آسیب می کند. در واقع زمانی که قصد کوتاهی و رنگ کردن موهای خود را دارید در مرحله اول کوتاه کردن موها مهم است. زیرا اگر اول موها را رنگ کنیم و سپس کوتاه کنیم ممکن است نباشید و اما دلیل واضح برای این کار چیست ؟
 
1. زمان
آنچه باعث می شود کوتاه کردن مو بر رنگ کردن آن الویت داشته باشد صرفه جویی در زمان است. اگر پس از رنگ کردن مو قصد کوتاهی آن را داشته باشید موهای تازه رنگ شده خود را نیز از بین می برید. بعد از کوتاهی دیگر رنگ موهای شما خود را نشان نمی دهد و ظاهری جذاب ندارد.
 
2. هزینه 
اوقتی که موهای شما بلند باشد به همان اندازه هزینه شما در خرید رنگ بیشتر می شود حتی اگر در آرایشگاه نیز موهای خود را رنگ کنید باز هم هزینه شما دو برابر می شود بنابراین این کار از نظر اقتصادی نیز بصرفه نمی باشد. بنابراین بهتر است در ترتیب رنگ مو و کوتاهی یا برعکس اول موهای خود را کوتاه کرده و سپس رنگ کنید. 
 
3. نتیجه ایده آل
جلوه رنگ مو خاص مانند هایلایت، آمبره، مش و .... روی یک مدل موی خاص خود را بهتر و زیباتر نشان می دهد. بنابراین برای داشتن یک نتیجه ایده آل بهتر است اول موهای خود را کوتاه کرده و سپس رنگ کنید.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :