تاثیر رنگ رژلب بر سفیدی دندان

تاریخ درج: 1398/05/27
 بسیاری از افراد هزینه های گزافی برای سفید کردن دندان های خود صرف می کنند اما گاهی از تاثیر رنگ رژلب بر سفیدی دندان آگاهی ندارند. این ترفند ساده به شما کمک می کند تا در زمان اندکی دندان های خود را سفیدتر جلوه داده و لبخند زیبایی داشته باشید. 
 
1. قرمز تیره
رژلب قرمز یکی از رنگ هایی است که بر سفیدتر نشان دندان موثر می باشد اما باید دقت کنید که بیس درستی داشته باشد. بیس آبی و بنفش باشد می تواند باعث سفیدتر به نظر رسیدن رنگ دندان ها شود بخصوص اگر دندان های شما زرد هستند زیرا می تواند این زردی رو محو کند.
 
2. زرشکی
این رنگ در بین طیف رنگ صورتی و قرمز زردی دندان ها را کمتر نشان میدهد زیرا رنگ صورتی آن دارای بیس آبی بوده و زردی دندان را می گیرند و دندان های سفیدتری و لبخندی زیبا را به نمایش خواهد گذاشت.
 
3. صورتی کمرنگ
صورتی فوشیا یا کمرنگ با فرمولی کاملا شاین و درخشنده بوده و از جمله رنگ هایی است که دندان شما را سفید تر نشان می دهد و رنگ بسیار مناسبی برای آرایش چشم دودی می باشد.
 
4. بنفش تیره یا بادمجانی
اگر پوست شما تیره ات این رنگ رژلب برایشما بسیار مناسب بوده و باعث سفیدتر به نظر رسیدن دندان های تان می شود. بنابراین از این رنگ در آرایش خود غافل نشوید.
 
5.  نوود طبیعی
رژلب های با رنگ طبیعی و نوود هم از بهترین انتخاب ها برای روشن و سفید به نظر رسیدن دندان ها می باشند. اگه رژلب نودی که انتخاب می کنید کمی هم شاین و درخشنده باشد، تاثیر بیشتری در زیباتر شدن لبخند شما خواهد داشت. 
 
6. برق لب فیروزه ای
همانطور که گفتیم بیس رنگ آبی در از بین بردن زردی دندان موثر بوده و رنگ فیروزه ای نیز دارای خاصیت رنگ آبی است. شما می توانید آن را با رنگ برق لب، بالم یا نرم کننده های لب شاین خود و یک رنگ رژلب نود ترکیب کرده و بر زیبایی و جذابیت خود افزوده و  دندان های تان سفیدتر بنظر برسد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :