بیبی بومر; کاشتی زیبا و طبیعی

تاریخ درج: 1398/05/05
امروزه روش های زیادی وجود دارد که باعث می شود ناخن های شما زیباتر بنظر برسند، از جمله این روش ها بیبی بومر می باشد. این کاشت زیبا و ساده باعث می شود تا ناخن های شما طبیعی دیده شده و حتی در سرکار هم نیز بدون هیچ نگرانی به راحتی بتوانید از این کاشت  بهره ببرید.
 
- بیبی بومر چیست ؟
بیبی بومر یک روش طراحی ناخن می باشد که در ترکیب آن از دو سوم رنگ هلویی و یک سوم رنگ سفید در لبه ناخن استفاده می شود. این کاشت ازجمله کاشت های ساده و زیبا می باشد که در آن پودر کاشت محو می شود. در این روش می توانید بای زیبایی بیشتر از نگین نیز استفاده نمایید. 
 
- نحوه کاشت بیبی بومر
در این روش کاشت فرانسوی سر ناخن ها به رنگ سفید و بیس آن به رنگ صورتی یا گلبهی است. از آنجا که در این روش انتهای ناخن به رنگ خود ناخن می باشد، با رشد ناخن طراحی آن بهم نریخته و کماکان طبیعی دیده می شود. 
مراحل انجام کاشت روش بیبی بومر نیز مانند کاشت ناخن پودری است ولی در آن از دو رنگ پودر استفاده می شود و کاشت ناخن بصورت هایلایت می باشد. از این رو به این روش کاشت هایلایت نیز می گویند. 
 
- مزایای کاشت بیبی بومر
این روش برای افرادی که عادت به جویدن ناخن دارید جهت ترک این عادت مناسب می باشد. زیرا مواد بکار رفته در این کاشت بسیار تلخ و بد مزه بوده و شما را به مرور مجبور به ترک این عادت خواهد کرد. 
 
- معایب کاشت بیبی بومر
این روش مانند هر روش دیگری معایبی را دارد. نرسیدن اکسیژن کافی به بافت زیر ناخن، تغییر رنگ و کدر شدن ناخن از جمله این معایب می باشد.  همچنین استفاده مداوم از این روش باعث می شود ریشه ناخن از بین رفته و دچار حساسیت شود.
 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :