بیات کردن آرایش و نحوه انجام آن

تاریخ درج: 1398/05/10
تکنیک بیات کردن آرایش و نحوه انجام آن شاید برای خیلی از افراد ناشناخته باشد. این تکنیک مدرن برای تثبیت آرایش و طبیعی نشان دادن فون روی پوست استفاده می شود که بیشتر توسط آرایشگران برای آرایش های حساس مانند آرایش عروس اجرا می شود. 
 
1.  فون چیست ؟
از آنجا که فون با ایجاد یک لایه سنگین و فشرده است برای زیرسازی پوست برای آرایش و گریم بهتر بکار می رود و حالت مصنوعی به پوست می دهد، این تکنیک باعث می شود پوست حالت طبیعی پیدا کند. همچنین این تکنیک گریم برای کمک به آرایشی بهتر استفاده می شود که در حال حاضر با پیشرفت تکنیک‌ های آرایشی، لازم به استفاده از آن نیست.
 
2. مزایای بیات کردن آرایش
بیات کردن آرایش باعث می شود تا فون به خورد پوست رفته و با تثبیت و فیکس شدن آن در طولانی مدت از تعریق و ایجاد چین و چروک جلوگیری کرده و طبیعی جلوه کند. این امر آرایش شما را ثابت کرده و از بهم ریختگی آن جلوگیری می کند.
 
3. نحوه انجام بیات کردن آرایش
پس از زیرسازی پوست و زدن فون روی صورت، گردن و ... نیاز است که تا فون به خورد پوست رفته و تثبیت شود. برای این کار کافی است یک دستمال کاغذی را خیس کرده و روی تمام سطح پوست صورت قرار دهید. بعد از چند ثانیه دستمال را بردارید، اگر فون به دستمال نچسبیده باشد، بدین معناست که فون در پوست نفوذ کرده و آرایش ماندگاری بالایی دارد که به راحتی پاک نمی شود. 
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :