بوتاکس مو و نحوه عملکرد آن

تاریخ درج: 1398/07/25
یکی از روش هایی که علاوه بر صاف کردن مو باعث تقویت آن نیز می شود بوتاکس مو است. اما هنوز هم بسیاری از خانم ها با بوتاکس مو و نحوه عملکرد آن آشنا نبوده و از مزایای این روش بی بهره هستند. برای آشنایی بیشتر با این تکنیک در این مقاله با ما همراه باشید.
 
- بوتاکس مو 
مو با افزایش سن استحکام خود را از دست داده و کم پشت می شود در این هنگام ضرورت بوتاکس مو بیش از هر زمان دیگری حس می شود. بوتاکس مو با تقویت و افزایش ضخامت مو باعث ترمیم بافت مو و استحکام و پرپشت شدن آن می شود.همچنین این روش از وز شدن موها جلوگیری می کند.
 
- نحوه عملکرد بوتاکس مو
بوتاکس مو و نحوه عملکرد آن با تزریق بوتاکس کاملا تفاوت داشته و در آن از یک فیلر نرم کننده برای ترمیم نازکی و آسیب مو استفاده می شود. برای انجام این کار پس از شستشو مو ، فیلر را روی موها ریخته و مو را با آن ماساژ می دهند تا مواد به تمام قسمت های مو برسد و اجازه می دهند 30 الی 90 روی مو بماند تا کاملا جذب شود. دقت کنید ماندگاری بوتاکس مو روی موهای خیس بسیار بیشتر از موهای خشک می باشد.
 
- ماندگاری بوتاکس مو
ماندگاری بوتاکس مو معمولا بین 2 الی 4 ماه بوده که این بسته به نوع مو و مواد استفاده شده متغیر می باشد. البته عوامل دیگری همچون استفاده از شامپو بدون سولفات نیز در این زمینه دخیل می باشد.  
  
- گزینه های مناسب بوتاکس مو
این روش برای کسانی که در اثر دکلره و رنگ کردن زیاد موهایی آسیب دیده و کدر داشته و همچنین برای افرادی با موهای وز و فر مناسب می باشد. زیرا با این تکنیک می توان بدون آسیب رسانی به مو آن را صاف کرد.  علاوه بر این بوتاکس مو باعث می شود موهایی پرپشت، سالم و شفاف داشته باشید. 
 
- بوتاکس مو و سم بوتولینوم 
این روش برخلاف بوتاکس پوست فاقد سم بوتولینوم بوده و بر پایه فیلر می باشد. در واقع این روش با پر کردن فیبرهای هر تار مو باعث رهاسازی ماهیچه پوست و نرم و پرپشت شدن موها می شود.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :