بهترین رنگ موهای 2019

تاریخ درج: 1397/11/16
با شروع  سال جدید میلادی بهترین رنگ موهای 2019 نیز معرفی می شوند. این رنگ ها توجه هر کسی  را بخود جلب کرده و شما می توانید با توجه به سلیقه خود رنگ مورد نظر خود را انتخاب کنید. فقط دقت کنید در سرمای زمستان به سراغ رنگ های سرد و پلاتینه نروید و با انتخاب یک رنگ موی گرم به سرمای زمستان گرمی ببخشید.

1. رنگ مسی : 
یکی از بهترین رنگ موهای 2019 برای افراد سفید پوست رنگ موی مسی می باشد. این رنگ گرم چهره شما را بانشاط نشان خواهد داد.
2. بلوند کنفی : 
رنگ کنفی با وجود سرد بودن برای کسانی که به رنگ موی بلوند علاقه دارند مناسب می باشد. در وقع این بلوند یکدست نبوده و شما را مانند یک عروسک باربی زیبا خواهد کرد.
3. آمبره :
این  رنگ مو ترکیبی برای کسانی که علاقه ای به تجدید ریشه مو ندارند یک انتخاب عالی می باشد زیرا از ساقه به سمت ریشه روشن تر می شود.  
4. قهوه ای موکا : 
اگر می خواهید چهره شما در روزهای سرد زمستان جوان و گرم بنظر برسد از قهوه ای موکا غافل نشوید. البته این رنگ در ترکیب با هایلایت نیز زیبا دیده می شود.
5. بالیاژ سرد : 
اگر رنگ موی شما جز رنگ های سرد محسوب شده و به آن علاقه دارید لزومی ندارد آن را تغییر دهید. بلکه بالیاژ دودی یا رنگ های ساده مانند قهوه ای تنباکویی چهره شما را متفاوت نشان خواهد داد.
6. رنگ نارنجی مرجانی : 
این رنگ که به عنوان رنگ سال 2019 برگزیده شده یکی از رنگ موهای محبوب نیز محسوب می شود که شما را دوست داشتنی نشان خواهد داد و با هر رنگ پوستی سازگار است. 
7. مشکی پرکلاغی : 
این رنگ موی نوستالژیک سن شما را کمتر نشان داده و باعث جذابیت شما خواهد شد. البته جلوه این رنگ بر موهای لخت و کراتینه جلوه بیشتری دارد.
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :