بهترین آرایش زمستانی

تاریخ درج: 1397/11/16
با تغییر فصل سبک آرایش نیز دستخوش تغییر می شود و با توجه به سردی و خشکی هوا بهترین آرایش های زمستانی گرم و تیره می باشند. در واقع شما میتوانید بدون نگرانی از آرایش های تیره و غلیظ استفاده کنید، اما بهتر است در این زمینه نیز تعادل را رعایت کرده و بیش از حد آرایش نکنید. همچنین فراموش نکنید برای اینکه آرایش شما شیک و زیبا جلوه کند باید پوستی سالم و شاداب داشته باشید بنابراین از محصولات مراقبت از پوست در این فصل غافل نشوید.

1. رژ لب تیره :
برای داشتن صورتی گرم در فصل زمستان بهتر است از رژلب های تیره مانند بادمجانی، زرشکی، آجری و قرمز مخملی استفاده کنید. این رنگ رژلب ها در کنار یک سایه دودی و اسموکی یکی از بهترین آرایش های زمستانی محسوب شده که بر جذابیت شما خواهد افزود.
2. رژگونه کمرنگ :
در این فصل به دلیل سرما گونه های شما بطور طبیعی سرخ شده و گل می اندازد. شما می توانید با استفاده از یک رژگونه کمرنگ مانند صورتی کمرنگ و هلویی سرزندگی را به چهره خود بازگردانید. اما هرگز پوست خود را برنزه نکنید.
3. ابرو طبیعی :
دقت کنید برای داشتن ابروهای طبیعی بهتر است از کشیدن خطوط صاف صرف نظر کرده و از سایه ابرو استفاده کنید. برای این کار به داخل ابرو ضربه زده وبه شانه آن را به بیرون شانه کنید با این ترفند ابروانی طبعی و پرپشت خواهید داشت..
4. خط چشم مشکی و تیره :
کشیدن خط چشم مشکی غلیظ یکی از بهترین گزینه ها برای این فصل می باشد که در بین خانم ها از محبوبیت زیادی برخوردار است. البته می توانید کمی جسورتر باشید و از رنگ های طلایی و قرمز نیز استفاده کنید زیرا که در زمستان مجوز این کار به شما داده شده است.
5. سایه برنز و مسی :
یکی از بهترین آرایش های زمستانی داشتن سایه برنز و مسی می باشد. البته می توانید از سایه های متالیک و اکلیلی نیز استفاده کنید. اما آنچه بر زیبایی آن خواهد افزود چگونگی ترکیب و محو کردن رنگ هاست در غیر اینصورت چشم شما مصنوعی جلوه خواهد کرد.
 
منبع:
دسته بندی: آرایشگاه زنانه
اشتراگ گذاری در شبکه های اجتماعی :